Úspěšně jsme ukončili implementaci CRM systému pro jednu z největších bank v České republice. Řešení s názvem ZOOM bylo postaveno na platformě Microsoft Dynamics CRM a s cílem zvýšení kvality obsluhy retailových zákazníků ho denně používá více než 3 500 front office zaměstnanců.
Komerční banka je v současné době jednou z nejsilnějších a největších bank v České republice a svou pozici leadera na finančním trhu potvrzuje neustálým zaváděním technologických inovací.
V rámci projektu komplexní obměny bankovních informačních systémů se Komerční banka zaměřila především na zvýšení spokojenosti zákazníků – zavedením nového CRM systému. Základním požadavkem systému byla uživatelská přívětivost a integrace na systémy třetích stran, což by eliminovalo potřebu vyhledávat informace v různých systémech a aplikacích třetích stran. Není nutné připomínat, že agregace všech informací do jednoho systému několikrát zvýšila rychlost obsluhy klientů banky.
Celý projekt a samotné CRM dostali výstižný název – ZOOM. Nově zavedený systém na obsluhu zákazníků byl plně přizpůsoben potřebám klienta nejen z funkčního, ale i z vizuálního hlediska a poskytl plně intuitivní a atraktivní nástroj pro pracovníky na pobočce a bankovní poradce. CRM systém v současné době používá denně více než 3 500 zaměstnanců front officu Komerční banky.
Řešení je integrováno na více než 20 interních a externích systémů, což zaměstnancům Komerční banky umožňuje získat všechny potřebné informace, maximálně na 3 kliknutí myší. Díky ZOOM-u mají komplexní přehled o svých obchodních aktivitách a 360-stupňový pohled na jednotlivé klientské karty, které obsahují podrobné informace. CRM umožňuje lepší přípravu na schůzky a zjednodušuje řízení follow-up nebo cross-sell/up-sell aktivit při jednotlivých klietnech.
Jako technologická platforma byla zvolena Microsoft Dynamics CRM 2016, které v současné době představuje nejaktuálnější dostupnou verzi. Na implementaci řešení pro banku jsme jako subdodavatel spolupracovali s našim partnerem a řešení jsme společně dodali v časovém horizontu 13 měsíců od okamžiku zvolení technologické platformy.
Přemýšlíte nad řešením, které by zefektivnilo řízení obsluhy a vztahů se zákazníky?