Komerční banka se může pochlubit CRM pro obsluhu retailových zákazníků

17. října 2017

Komerční banka se může pochlubit CRM pro obsluhu retailových zákazníků

Úspěšně jsme ukončili implementaci CRM systému pro jednu z největších bank v České republice. Řešení s názvem ZOOM bylo postaveno na platformě Microsoft Dynamics CRM a s cílem zvýšení kvality obsluhy retailových zákazníků ho denně používá více než 3 500 front office zaměstnanců.

logo Komerční banky

Výchozí situace

Komerční banka je v současné době jednou z nejsilnějších a největších bank v České republice a svou pozici leadera na finančním trhu potvrzuje neustálým zaváděním technologických inovací.

V rámci projektu komplexní obměny bankovních informačních systémů se Komerční banka zaměřila především na zvýšení spokojenosti zákazníků – zavedením nového CRM systému. Základním požadavkem systému byla uživatelská přívětivost a integrace na systémy třetích stran, což by eliminovalo potřebu vyhledávat informace v různých systémech a aplikacích třetích stran. Není nutné připomínat, že agregace všech informací do jednoho systému několikrát zvýšila rychlost obsluhy klientů banky.

Řešení

Celý projekt a samotné CRM dostali výstižný název – ZOOM. Nově zavedený systém na obsluhu zákazníků byl plně přizpůsoben potřebám klienta nejen z funkčního, ale i z vizuálního hlediska a poskytl plně intuitivní a atraktivní nástroj pro pracovníky na pobočce a bankovní poradce. CRM systém v současné době používá denně více než 3 500 zaměstnanců front officu Komerční banky.

Řešení je integrováno na více než 20 interních a externích systémů, což zaměstnancům Komerční banky umožňuje získat všechny potřebné informace,  maximálně na 3 kliknutí myší. Díky ZOOM-u mají komplexní přehled o svých obchodních aktivitách a 360-stupňový pohled na jednotlivé klientské karty, které obsahují podrobné informace. CRM umožňuje lepší přípravu na schůzky a zjednodušuje řízení follow-up nebo cross-sell/up-sell aktivit při jednotlivých klietnech.

Použité technologie

Jako technologická platforma byla zvolena Microsoft Dynamics CRM 2016, které v současné době představuje nejaktuálnější dostupnou verzi. Na implementaci řešení pro banku jsme jako subdodavatel spolupracovali s našim partnerem a řešení jsme společně dodali v časovém horizontu 13 měsíců od okamžiku zvolení technologické platformy.

Microsoft Dynamics CRM

 

Implementací Microsoft Dynamics CRM systému získala Komerční banka:

  • Implementací Microsoft Dynamics CRM systému získala Komerční banka:
  • 360-stupňový pohled na data klienta a obchodní aktivity;
  • vyhledatelnost potřebných informací na tzv. 3 kliknutí myší a jejich agregace do jednoho systému, umožňující pracovníkovi banky pracovat s daty okamžitě, bez nutnosti vyhledávat v systémech třetích stran;
  • dlouhodobé zvyšování spokojenosti zákazníků prostřednictvím zlepšování služeb zákazníkům a realizace cross-sell up-sell aktivit přesně podle individuálních potřeb klienta;
  • vysoce intuitivní systém, který uživatele „doprovází“ celým obchodním a servisním procesem;
  • moderní řešení na obsluhu zákazníků s možností flexibilního rozvoje systému či implementace dodatečných funkcionalit.

Přemýšlíte nad řešením, které by zefektivnilo řízení obsluhy a vztahů se zákazníky?

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.