Nastavením efektivní obchodní strategie a zvolením té správné kombinace nástrojů v digitálním prostředí můžete jednoduše maximalizovat obchodní úsilí ve vaší společnosti. Tvorbu obchodní strategie necháme na vás, rádi vám ovšem představíme tři "must-have" nástroje, které vám pomohou při budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a zefektivnění obchodních aktivit.
Digitální transformace je pojem, který se v posledních měsících používá stále častěji a spojuje se především s modernizací a přechodem na efektivnější, integrovaná řešení v digitálním prostředí.
Vrcholový a střední management ji vnímá jako nezbytný a zároveň pozitivní krok společnosti vpřed, zaměstnanci v ní naopak vidí možnost zlepšit a zautomatizovat firemní procesy či komunikaci. Taková transformace však s sebou přináší mnohem víc – nejen modernizaci firemního prostředí, ale především změnu ve způsobech, jakými identifikujeme své zákazníky, jak se s nimi spojujeme či s nimi komunikujeme.
Nastavením efektivní obchodní strategie a zvolením té správné kombinace nástrojů v digitálním prostředí je možné maximalizovat obchodní úsilí v jakékoliv společnosti.
Jaké jsou tedy tři „must-have“ nástroje nezbytné k budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a zefektivnění obchodních aktivit? Zde je naše odpověď.
Množství českých či zahraničních společností využívá i v dnešní době těžkopádný „systém“ pro řízení vztahů se zákazníky, jinak známý jako Excel. Nejdůležitější informace o zákaznících se zapisují a kolují po společnosti v nepřehledných tabulkách, v různých pracovních verzích a bez existence jakékoliv prediktivní analytiky.
Naopak, systém pro řízení prodeje, který je součástí CRM řešení Microsoft Dynamics 365, podporuje prediktivní analýzu k dosažení lepších prodejních výsledků, dlouhodobé zlepšení vztahů se zákazníky a dosažení nárůstu tržeb.
Výhody Microsoft Dynamics 365:
V červnu 2016 odkoupila společnost Microsoft sociální síť LinkedIn, se kterou měla velké plány – propojit tuto profesní platformu se svými řešeními a jejich společnou integrací vytěžit maximum z obou řešení.
Součástí sítě LinkedIn je LinkedIn Sales Navigator, prodejní nástroj určený pro obchodní zástupce a manažery, který umožňuje úzce cílit na potenciální zákazníky, pracovat s kontakty či budovat a udržovat si s nimi obchodní vztahy.
Výhody LinkedIn Sales Navigator:
Microsoft Office 365 je v dnešní době součástí téměř každé firmy. Málokteré z nich však využívají plný potenciál tohoto řešení, které je jedním z nejzákladnějších nástrojů na kolaboraci a budování obchodních vztahů – kdykoliv a odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení.
Výhody Microsoft Office 365:
Výše zmíněné nástroje by měly být v dnešní době povinnou výbavou každého moderního a „naskillovaného“ obchodníka/ce a nebo obchodního manažera/ky. Jejich paralelním využíváním mohou společnosti efektivně maximalizovat své obchodní úsilí a co je ze strategického hlediska ještě důležitější, budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a zlepšovat svůj pozitivní image.
Autor článku: Michaela Magátová