Novinky

Tři “must-have” nástroje pro zvýšení prodeje a obchodního úsilí

 

Nastavením efektivní obchodní strategie a zvolením té správné kombinace nástrojů v digitálním prostředí můžete jednoduše maximalizovat obchodní úsilí ve vaší společnosti. Tvorbu obchodní strategie necháme na vás, rádi vám ovšem představíme tři “must-have” nástroje, které vám pomohou při budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a zefektivnění  obchodních aktivit.

Digitální transformace

Digitální transformace je pojem, který se v posledních měsících používá stále častěji a spojuje se především s modernizací a přechodem na efektivnější, integrovaná řešení v digitálním prostředí.
                   Digitální transformace firem

Vrcholový a střední management ji vnímá jako nezbytný a zároveň pozitivní krok společnosti vpřed, zaměstnanci v ní naopak vidí možnost zlepšit a zautomatizovat firemní procesy či komunikaci. Taková transformace však s sebou přináší mnohem víc – nejen modernizaci firemního prostředí, ale především změnu ve způsobech, jakými identifikujeme své zákazníky, jak se s nimi spojujeme či s nimi komunikujeme.

Nastavením efektivní obchodní strategie a zvolením té správné kombinace nástrojů v digitálním prostředí je možné maximalizovat obchodní úsilí v jakékoliv společnosti.

Jaké jsou tedy tři “must-have” nástroje nezbytné k budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a zefektivnění obchodních aktivit? Zde je naše odpověď.

3 must-have sales nástroje

Microsoft Dynamics 365

Množství českých či zahraničních společností využívá i v dnešní době těžkopádný “systém” pro řízení vztahů se zákazníky, jinak známý jako Excel. Nejdůležitější informace o zákaznících se zapisují a kolují po společnosti v nepřehledných tabulkách, v různých pracovních verzích a bez existence jakékoliv prediktivní analytiky.

Naopak, systém pro řízení prodeje, který je součástí CRM řešení Microsoft Dynamics 365, podporuje prediktivní analýzu k dosažení lepších prodejních výsledků, dlouhodobé zlepšení vztahů se zákazníky a dosažení nárůstu tržeb.

microsoft-dynamics-365-sales

Výhody Microsoft Dynamics 365:

  • obchodníkům zabezpečuje 360 ° pohled na jednotlivé zákazníky a celkový přehled nad množstvím zákaznických dat či obchodních aktivit
  • manažerům poskytuje monitorování obchodních cílů, výsledků a stanovených KPI v přehledných grafických vyobrazeních
  • shromažďuje všechny důležité obchodní informace do jednoho systému (leady, kontakty, accounty, příležitosti, faktury, smluvní dokumentace, obchodní aktivity a pod.)
  • buduje zákaznickou důvěru díky více personalizovaným interakcím, které jsou zaměřeny přímo na potřeby toho-daného zákazníka
  • pomáhá identifikovat kvalitní leady a pracovat s nimi
  • umožňuje rychle reagovat na nákupní záměr či podnět od zákazníka
  • je dostupný kdykoliv, odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení díky řešení v cloudu

 

LinkedIn Sales Navigator

V červnu 2016 odkoupila společnost Microsoft sociální síť LinkedIn, se kterou měla velké plány – propojit tuto profesní platformu se svými řešeními a jejich společnou integrací vytěžit maximum z obou řešení.

Součástí sítě LinkedIn je LinkedIn Sales Navigator, prodejní nástroj určený pro obchodní zástupce a manažery, který umožňuje úzce cílit na potenciální zákazníky, pracovat s kontakty či budovat a udržovat si s nimi obchodní vztahy.

LinkedIn Sales Navigator

Výhody LinkedIn Sales Navigator:

  • nástroj nabízí rozšířené, úzce specifikovatelné vyhledávání (např. vyhledat CEO ve výrobních společnostech o velikosti 300 – 600 zaměstnanců)
  • automaticky doporučuje nové potenciální zákazníky vhodné k oslovení
  • umožňuje hladkou integraci s Dynamics 365
  • aktualizuje obchodní aktivity v reálném čase
  • pomáhá budovat důvěru a dlouhodobé vztahy se zákazníky

 

Microsoft Office 365

Microsoft Office 365 je v dnešní době součástí téměř každé firmy. Málokteré z nich však využívají plný potenciál tohoto řešení, které je jedním z nejzákladnějších nástrojů na kolaboraci a budování obchodních vztahů – kdykoliv a odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení.

Microsoft Office 365

Výhody Microsoft Office 365:

  • poskytuje mobilitu obchodníkům díky řešení v cloudu
  • zefektivňuje kolaboraci, komunikaci a sdílení souborů – nejen se zákazníky, ale i mezi spolupracovníky
  • zabezpečuje nejvyšší level ochrany dat
  • umožňuje vytvářet a sdílet interaktivní, intuitivní a graficky znázorněné dashboardy a KPI ukazatele pomocí PowerBI

 

Výše zmíněné nástroje by měly být v dnešní době povinnou výbavou každého moderního a “naskillovaného” obchodníka/ce a nebo obchodního manažera/ky. Jejich paralelním využíváním mohou společnosti efektivně maximalizovat své obchodní úsilí a co je ze strategického hlediska ještě důležitější, budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a zlepšovat svůj pozitivní image.

Rád bych se dozvěděl/a více

 

 

 

Autor článku: Michaela Magátová

  • 6. února 2018
  • | Categories: CRM