Moderní CRM systém pro BDO Slovensko
Společnosti BDO jsme dodali centrální CRM systém pro řízení byznys aktivit. Řešení propojilo data z Excel souborů a z více aplikací, které se historicky využívaly v BDO. Projekt jsme zrealizovali v krátkém čase díky jeho řízení agilní metodou a maximálnímu využití funkcionalit „out-of-the-box“ řešení se snahou minimalizovat náročné integrace a programátorské úpravy.
Implementované řešení svým uživatelům přineslo:
- centralizovaný systém pro management byznysových aktivit společnosti;
- 360-stupňový pohled na všechny zákaznické údaje a komunikační historii;
- efektivní sledování obchodního procesu (od vzniku leadu, přes obchodní příležitosti až po uzavření obchodu);
- přístup k důležitým informacím odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení;
- odstranění byznysových rizik;
- tvorba komplexnějších reportů v budoucnosti;
- generování Excel reportů, které nevyžaduje manuální zadávání dat;
- možnost připravovat dokumenty podle Word šablon s automatickým předvyplněním dat.
CRM systém poskytuje možnost flexibilního rozvoje jakýchkoli dalších požadavků zákazníka.