Poradenství při implementaci CRM 2015
Začátek projektu: září 2015
Společnosti ČD – Telematika, která je jedním z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb v České republice, jsme pomohli při implementaci platformy Microsoft Dynamics CRM 2015.Požadavkem zákazníka byl plynulý přechod z verze Microsoft Dynamics 4.0 na aktuální verzi Microsoft Dynamics 2015.
Zákazníkovi jsme pomáhali v úvodní fázi, kdy interní IT tým potřeboval poradit a zorientovat se v rozdílu mezi těmito verzemi, ve změnách, které nový systém přináší, také zvaliduje požadavky byznysu při přechodu pomoci s licenčním poradenstvím při nákupu nových licencí.Na základě tohoto poradenství ČD – Telematika získala komplexní přehled o rozdílu mezi verzemi, změnách v prostředích, nových funkcionalitách a licenčních podmínkách. S pomocí našich konzultantů následně přistoupila ke samotnému upgradu systému.