Reference

ČD - Telematika logo

ČD – Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Za 21 let působení na českém ICT trhu si vybudovala pozici jednoho z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb. ČD – Telematika je stabilní společností s více než 500 zaměstnanci, na jejichž schopnostech a kvalifikaci staví své úspěchy.

Poradenství při implementaci CRM 2015

Začátek projektu: září 2015

Společnosti ČD – Telematika, která je jedním z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb v České republice, jsme pomohli při implementaci platformy Microsoft Dynamics CRM 2015.Požadavkem zákazníka byl plynulý přechod z verze Microsoft Dynamics 4.0 na aktuální verzi Microsoft Dynamics 2015.

Zákazníkovi jsme pomáhali v úvodní fázi, kdy interní IT tým potřeboval poradit a zorientovat se v rozdílu mezi těmito verzemi, ve změnách, které nový systém přináší, také zvaliduje požadavky byznysu při přechodu pomoci s licenčním poradenstvím při nákupu nových licencí.Na základě tohoto poradenství ČD – Telematika získala komplexní přehled o rozdílu mezi verzemi, změnách v prostředích, nových funkcionalitách a licenčních podmínkách. S pomocí našich konzultantů následně přistoupila ke samotnému upgradu systému.