Kontaktujte nás

Konzultace byznys požadavků přinesla komplexní přehled o vhodných funkcionalitách

ČD – Telematika a. s.

Konzultace byznys požadavků přinesla komplexní přehled o vhodných funkcionalitách

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

ČD - Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Za 21 let působení na slovenském ICT trhu si vybudovala pozici jednoho z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Společnosti ČD – Telamatika, která je jedním z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb v České republice, jsme pomohli při implementaci platformy Microsoft Dynamics CRM 2015. Požadavkem zákazníka byl plynulý přechod z verze Microsoft Dynamics 4.0 na aktuální verzi Microsoft Dynamics 2015.

Zákazníkovi jsme pomáhali v úvodní fázi, kdy interní IT tým potřeboval poradit a zorientovat se v rozdílu mezi těmito verzemi, ve změnách, které nový systém přináší, také validovat požadavky byznysu při průchodu pomoci s licenčním poradenstvím při nákupu nových licencí. Na základě tohoto poradenství, ČD – Telematika získala komplexní přehled o rozdílu mezi verzemi, změnách v prostředích, nových funkcionalitách a licenčních podmínkách. S pomocí našich konzultantů následně přistoupil k samotnému upgradu systému.

Důležitá fakta

Komplexní rychlá analýza
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.