Kontaktujte nás

Jak jsme společnosti ČMSS dodali moderní řešení pro řízení vztahů s klienty a pomohli s implementací GDPR

ČSOB Stavební spořitelna

Jak jsme společnosti ČMSS dodali moderní řešení pro řízení vztahů s klienty a pomohli s implementací GDPR

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) změnila název na ČSOB Stavební spořitelnu. Změna je součástí integrace stavební spořitelny do skupiny ČSOB. ČMSS je známá také jako Liška. Na českém trhu působí od roku 1993 a během své existence si mezi finančními institucemi vydobyla velmi silnou pozici. Uzavřela se svými klienty téměř 5,6 milionu smluv o stavebním spoření a přes milion úvěrů a hypoték na bydlení. ČSOB se stala jediným vlastníkem spořitelny na jaře 2019, když koupila 45procentní podíl od německé stavební spořitelny Bausparkasse Schwäbisch Hall.

„Kvalitní poskytování služeb našim zákazníkům je pro nás na prvním místě. implementací CRM systému od společnosti Millennium jsme získali základní kámen nejen pro dosažení vyšší znalosti našich klientů a zkvalitnění vztahů s nimi, ale i pro práci s obchodními příležitostmi.“
Petr Tomášek
Vedoucí oddělení Odbytové procesy a aplikace, Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Absence efektivního nástroje pro řízení vztahů se zákazníky vedlo k rozhodnutí ČMSS implementovat CRM systém, přičemž se strategicky rozhodla pro Microsoft Dynamics CRM.

  • Implementace řešení probíhala v rámci náhrady všech hlavních bankovních systémů, který je označován jako “Program CBS” (Core Banking System).
  • Největší stavební spořitelna v České republice získala nástroj, který zaměstnancům poskytuje tzv. 360-stupňový pohled na své klienty a na všechna klientská data a zároveň flexibilní platformu pro další rozvoj systému. Z dlouhodobého hlediska povede toto rozhodnutí spořitelny nejen k efektivnějšímu řízení vztahů se svými klienty, ale i ke snížení nákladů na softwarové řešení.
Implementace GDPR v praxi

Českomoravská stavební spořitelna, jedna z top bank v České republice, zpracuje v rámci své každodenní agendy enormní množství osobních údajů o klientech. Ty následně shromažďuje a ukládá do svých systémů. I přes vysokou míru zabezpečení a ochrany osobních údajů však společnost ČMSS musela podstoupit několik zásadních kroků směrem k tomu, aby byla v souladu se směrnicemi GDPR.

  • Při implementaci GDPR ve společnosti ČMSS byla v prvotní fázi analýzy do projektu zapojena konzultační společnost Deloitte, která společně s IT, business garanty a právníky zkoumala a definovala jednotlivé účely evidence a zpracování osobních údajů. Výsledkem této analýzy byly návrhy k zajištění souladu informačních systémů s nařízením GDPR ve společnosti ČMSS.
  • Návrhy vyplývající z analýzy vedly následně v ČMSS k definovaný požadavků na úpravu všech systémů, které pracují s evidencí osobních údajů osob. Takovým systémem je i CRM (systém pro řízení vztahů se zákazníky), který jsme ve společnosti ČMSS implementovali již v minulosti.
  • Ve spojitosti s CRM řešením bylo nezbytné z hlediska GDPR zapracovat do systému následující 3 re-implementační požadavky: Požadavek na zajištění evidence a zpracování žádostí dotčených osob, Požadavek na zajištění evidence souhlasu osob pro různé účely ve společnosti ČMSS, Požadavek na zajištění zneplatnění / výmaz dat.

Důležitá fakta

Jedno centrální řešení shromáždilo všechna data
Řešení poskytuje 360stupňový pohled na klienty
Intuitivní a přehledné uživatelské rozhraní

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.