Kontaktujte nás

Jak jsme společnosti ČMSS dodali moderní řešení pro řízení vztahů s klienty a pomohli s implementací GDPR

Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

Jak jsme společnosti ČMSS dodali moderní řešení pro řízení vztahů s klienty a pomohli s implementací GDPR

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Českomoravská stavební spořitelna, a.s. (Ve zkratce ČMSS) je největší stavební spořitelna v České republice, známá také jako Liška. Na českém trhu působí od roku 1993 a během své existence si mezi finančními institucemi vydobyla velmi silnou pozici. Uzavřela se svými klienty téměř 5,6 milionu smluv o stavebním spoření a přes milion úvěrů a hypoték na bydlení. Je členem Skupiny ČSOB, která si udržuje vedoucí pozici na českém finančním trhu. Naše spolupráce začala v roce 2013.

„Kvalitní poskytování služeb našim zákazníkům je pro nás na prvním místě. implementací CRM systému od společnosti Millennium jsme získali základní kámen nejen pro dosažení vyšší znalosti našich klientů a zkvalitnění vztahů s nimi, ale i pro práci s obchodními příležitostmi.“
Petr Tomášek
Vedoucí oddělení Odbytové procesy a aplikace , Českomoravská stavební spořitelna, a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Absence efektivního nástroje pro řízení vztahů se zákazníky vedlo k rozhodnutí ČMSS implementovat CRM systém, přičemž se strategicky rozhodla pro Microsoft Dynamics CRM.

  • Implementace řešení probíhala v rámci náhrady všech hlavních bankovních systémů, který je označován jako “Program CBS” (Core Banking System).
  • Největší stavební spořitelna v České republice získala nástroj, který zaměstnancům poskytuje tzv. 360-stupňový pohled na své klienty a na všechna klientská data a zároveň flexibilní platformu pro další rozvoj systému. Z dlouhodobého hlediska povede toto rozhodnutí spořitelny nejen k efektivnějšímu řízení vztahů se svými klienty, ale i ke snížení nákladů na softwarové řešení.
Implementace GDPR v praxi

Českomoravská stavební spořitelna, jedna z top bank v České republice, zpracuje v rámci své každodenní agendy enormní množství osobních údajů o klientech. Ty následně shromažďuje a ukládá do svých systémů. I přes vysokou míru zabezpečení a ochrany osobních údajů však společnost ČMSS musela podstoupit několik zásadních kroků směrem k tomu, aby byla v souladu se směrnicemi GDPR.

  • Při implementaci GDPR ve společnosti ČMSS byla v prvotní fázi analýzy do projektu zapojena konzultační společnost Deloitte, která společně s IT, business garanty a právníky zkoumala a definovala jednotlivé účely evidence a zpracování osobních údajů. Výsledkem této analýzy byly návrhy k zajištění souladu informačních systémů s nařízením GDPR ve společnosti ČMSS.
  • Návrhy vyplývající z analýzy vedly následně v ČMSS k definovaný požadavků na úpravu všech systémů, které pracují s evidencí osobních údajů osob. Takovým systémem je i CRM (systém pro řízení vztahů se zákazníky), který jsme ve společnosti ČMSS implementovali již v minulosti.
  • Ve spojitosti s CRM řešením bylo nezbytné z hlediska GDPR zapracovat do systému následující 3 re-implementační požadavky: Požadavek na zajištění evidence a zpracování žádostí dotčených osob, Požadavek na zajištění evidence souhlasu osob pro různé účely ve společnosti ČMSS, Požadavek na zajištění zneplatnění / výmaz dat.

Důležitá fakta

Jedno centrální řešení shromáždilo všechna data
Řešení poskytuje 360stupňový pohled na klienty
Intuitivní a přehledné uživatelské rozhraní

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.