Jak jsme kanadské společnosti Dental Fix pomohli zlepšit management servisních a obchodních aktivit

Dental Fix

Jak jsme kanadské společnosti Dental Fix pomohli zlepšit management servisních a obchodních aktivit

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Kanadská společnost Dental Fix orientující se na oblast oprav stomatologických zařízení zaměstnává špičkové odborníky, kteří poskytují klientům servis na vysoké úrovni. Jejich služby využívají desítky tisíc stomatologů. Společnost má za sebou již téměř milion a půl úspěšných oprav a své špičkové služby nabízí 24 hodin 7 dní v týdnu.

„Zavedením Resco Cloud CRM systému se v naší společnosti o 30 % zlepšila efektivita plánování servisních výjezdů a KPI ukazatele našich obchodníků vzrostly o 20 %, což mělo následně pozitivní vliv na ziskovost firmy.“
Martin Kazmirsky
COO, Dental Fix

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Celý projekt byl rozdělen do dvou fázíběhem nichž jsme přizpůsobili systém pro potřeby servisního a obchodního oddělení.

Pomocí Resco aplikace může servisní oddělení:

  • jednoduchým způsobem plánovat harmonogram servisních výjezdů;
  • mít přehled nad každodenní agendou servisních techniků;
  • manažovat servisní objednávky – pravidelné i mimořádné servisní prohlídky;
  • zaznamenat poznámky a případné připomínky ihned po ukončení telefonátu s klientem;
  • připravit nabídku na objednání zboží přímo během servisního výjezdu;
  • zrealizovat vytvoření objednávky a faktury;
  • zaslat dokumenty na e-mail nebo na tisk.

Funkcionality aplikace vhodné pro obchodní oddělení:

  • nastavení a zavedení nového sales procesu;
  • sledování výsledků prodeje přes přehledné dashboardy.

Důležitá fakta

Projekt byl řízen „waterfall“ metodou
Přístup offline i online přes mobilní telefon, tablet či počítač
Resco Cloud CRM s moduly Mobile Sales, Field Service a Route Planner
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.