Kontaktujte nás

Diecézní charita Brno získala nástroj pro řízení fundraisingových činností

Diecézní charita Brno

Diecézní charita Brno získala nástroj pro řízení fundraisingových činností

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Diecézní charita Brno vyvíjí svou činnost především v oblasti sociální a zdravotní péče, domácí i zahraniční humanitární pomoci a v podpoře základních lidských práv a svobod. Jde o neziskovou organizaci, která ročně pomůže 55 000 lidem v nouzi na jižní Moravě a Vysočině. Za 25 let svého působení se stala největším poskytovatelem sociálně-zdravotnických služeb na jižní Moravě a v kraji Vysočina.

„Rozhodnutí implementovat CRM řešení v naší Diecézní charitě Brno vyplynulo ze strategického plánu fundraisingu v organizaci. Vedení Diecézní charity Brno dlouho hledalo vhodný nástroj, který by splňoval požadavky nejen na správu kontaktů, uživatelskou vstřícnost, ale především, aby byl co nejvíce kompatibilní s ostatními komunikačními nástroji a technickými dispozicemi ve společnosti.

Už v průběhu analýzy bylo zřejmé, že se při výběru vhodného CRM pro naši Charitu bude třeba řídit odlišnými parametry, jako u jiných neziskových organizací, tedy zejména s ohledem na cenu. Finální rozhodnutí ve prospěch Microsoft Dynamics 365 ovlivnila základní kritéria a současně vybalancovaný poměr: cena (společnost Microsoft nabízí charitativním organizacím slevy na licence) - výkon - podpora softwaru. Microsoft Dynamics 365 je řešení, které nejvíce odpovídá našim potřebám a podmínkám s možností následného rozvoje do dalších oblastí komunikace.“
Barbora Skalníková
Vedoucí oddělení propagace a fundraisingu, Diecézní charita Brno

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

V české neziskové organizaci Diecézní charita Brno jsme nasadili CRM řešení v cloudu, které sjednotilo data o dárcích, projektech, dobrovolnících, aktivitách a projektech do jednoho systému. Díky tomu získalo vedení organizace přehled o činnosti jednotlivých oblastních jednotek i o organizaci jako celku. Díky CRM řešení získala Diecézní charita Brno tyto benefity:

  • Centralizovaný systém určený pro správu dat organizace.
    M
    ožnost sledovat fundraiserské příležitosti (od vzniku Lead, přes příležitosti, až po uzavření darovací smlouvy).
  • Evidenci kontaktní historie a aktivit spojených s darováním.
  • Vizuální pohled na data ve formě grafů a dashboardů.
  • Řešení v cloudu umožňující bezpečný přístup k údajům odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení.
  • Možnost v budoucnu využít Word šablony s automatickým předvyplněním.
  • Potenciál do budoucna řídit marketingové kampaně s možností plánování a příprav marketingových akcí.
  • Systém je připraven k integraci na systémy třetích stran a pro další rozvoj.

Důležitá fakta

Projekt byl řízen agilní metodologií
CRM řešení je s Microsoft Office 365
Projekt byl dodán v průběhu 2 měsíců

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.