CRM systém pro Erste Private Banking
V Erste Private Banking jsme implementovali moderní CRM systém, jehož hlavním cílem je zvýšit rychlost a kvalitu obsluhy klientů z oblasti privátního bankovnictví. Dodali jsme centrální systém, díky kterému jsou všechny údaje na jednom místě. K důležitým informacím je možné se dostat z kteréhokoliv zařízení, kdekoliv a kdykoliv.
CRM systém přinesl uživatelům mnohé benefity:
- jednodušší řízení obchodních aktivit,
- klientskou kartu, která obsahuje údaje o klientech či o aktuální situaci na investičním trhu,
- upozornění prostřednictvím notifikací,
- sjednocení byznys komunikace,
- možnost zaznamenat zápisy ze setkání a plánování aktivit,
- využití marketingových funkcionalit.
Systém je postaven na platformě Microsoft Dynamics CRM a na pozadí integrovaný s ostatními systémy banky. Řešení bylo nasazeno pomocí agilní metodiky. CRM systém využívají privátní bankéři, podpora prodeje a back office tým.