Kontaktujte nás

CRM systém zjednodušil obsluhu klientů a pomohl privátním bankéřům zefektivnit komunikaci

ERSTE Private banking

CRM systém zjednodušil obsluhu klientů a pomohl privátním bankéřům zefektivnit komunikaci

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Službu Erste Private Banking na Slovensku poskytuje Slovenská spořitelna, která je největší univerzální komerční bankou na Slovensku. Erste Private Banking je významný správce aktiv ve střední a východní Evropě a je největší svého druhu v Rakousku. Zaměřuje se na privátní klienty, poskytuje mezinárodní privátní bankovnictví, řízení investic a makléřské služby. Služby Erste Private Banking využívají klienti, kteří se zajímají o dlouhodobé zhodnocení finančních prostředků.

„Privátní bankovnictví, Erste Private Banking, řídí vztahy s klienty již na vyšší úrovni s novou aplikací CRM Microsoft Dynamics. Tato novinka umožňuje bankéřům zaznamenávat kompletní informace o práci s klientem, jakými jsou zápisy ze schůzek, přehled o jeho aktivitách či pořádání akcí. Také přináší komplexní pohled na klienta a jeho péči a pomůže Erste Private Banking nadále zlepšovat vzájemnou spolupráci a vztahy se svými klienty.“
Jakub Baláž
Projektový manažer , ERSTE Private banking

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

V Erste Private Banking jsme implementovali moderní CRM systém, jehož hlavním cílem je zvýšit rychlost a kvalitu obsluhy klientů z oblasti privátního bankovnictví. Dodali jsme komplexní řešení, díky kterému jsou všechny údaje na jednom místě. K důležitým informacím je možné dostat se z jakéhokoliv zařízení, kdekoliv a kdykoliv.

Uživatelé získali díky CRM řešení tyto benefity:

  • jednodušší řízení obchodních aktivit,
  • klientskou kartu, která obsahuje údaje o klientech či o aktuální situaci na investičním trhu,
  • upozornění prostřednictvím notifikací,
  • sjednocení komunikace s klientem,
  • možnost zaznamenat zápisy ze setkání a plánování aktivit,
  • marketingové nástroje pro vytváření cílených kampaní.

Důležitá fakta

Synchronizace komunikace přímo v Microsoft Outlooku
Kdykoliv dostupný z jakéhokoli zařízení
Projekt byl řízen agilní metodou

Případové studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.