Kontaktujte nás

Společnosti Expat Support jsme dodali řešení, které centralizovalo všechny potřebné informace

Expat Support, s. r. o.

Společnosti Expat Support jsme dodali řešení, které centralizovalo všechny potřebné informace

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Společnost Expat Support s r. o. vyřizuje širokou škálu imigračních otázek pro občany jiných zemí a spolupracuje s českými i zahraničními firmami, které zaměstnávají cizince. Mezi primární služby společnosti patří zařízení všech druhů víz, pobytových oprávnění a pracovních povolení v České republice, řešení otázek bydlení, zdravotní péče, škol pro děti či jiné záležitosti, s nimiž se setkávají cizinci v České republice.

„Naše společnost má nyní k dispozici přehledný systém, který nás mimo jiné upozorňuje na blížící se důležité termíny a exspirace, pomáhá nám během řešení jednotlivých požadavků a zrychluje způsob oslovení našich klientů.“
Veronika Cyrani
Zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti, Expat Support, s r. o.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Dodané řešení pomohlo shromáždit na jednom místě všechny potřebné informace o partnerech společnosti a spolupráci s nimi, žadatelích o víza a pobytové oprávnění v České republice a o jejich vízové a pobytové historii. Díky novému CRM systému se pokryl velký rozsah požadavků, které společnost vyřizuje pro své klienty. V rámci projektu jsme společnosti dodali tyto funkcionality:

  • V modulu Customer Service byl upraven standardní model entit a vytvořilo se několik custom entit, které pomohly přizpůsobit systém potřebám společnosti.
  • Pro jednotlivé druhy požadavků bylo vytvořeno celkem 26 „Business process flows“, přičemž každý proces obsahuje několik pro něj specifických fází a povinných či nepovinných kroků, které navigují uživatele během zpracování jednotlivých požadavků.
  • V systému bylo připraveno velké množství workflows, které zautomatizovaly vytvoření upozornění a e-mailových šablon, které uživatelé mohou využívat při komunikaci s klienty.
  • V navrženém řešení mohou uživatelé zaznamenávat výdaje spojené se zpracováním jednotlivých požadavků, které lze využít jako podklady pro fakturaci mimo CRM systém.
  • Zavedení jednoduché evidence pracovních hodin zaměstnanců.
  • Nastavení dashboardů, které obsahují podrobný přehled práce a důležité termíny.

Důležitá fakta

Projekt byl řízen „waterfall“ metodou řízení projektů
Dodané řešení je možné dále rozvíjet
Projekt byl dodán v průběhu 2 měsíců
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.