Expat Support, s. r. o.

Společnosti Expat Support jsme dodali řešení, které centralizovalo všechny potřebné informace

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Společnost Expat Support s r. o. vyřizuje širokou škálu imigračních otázek pro občany jiných zemí a spolupracuje s českými i zahraničními firmami, které zaměstnávají cizince. Mezi primární služby společnosti patří zařízení všech druhů víz, pobytových oprávnění a pracovních povolení v České republice, řešení otázek bydlení, zdravotní péče, škol pro děti či jiné záležitosti, s nimiž se setkávají cizinci v České republice.

„Naše společnost má nyní k dispozici přehledný systém, který nás mimo jiné upozorňuje na blížící se důležité termíny a exspirace, pomáhá nám během řešení jednotlivých požadavků a zrychluje způsob oslovení našich klientů.“
Veronika Cyrani
Zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti, Expat Support, s r. o.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Dodané řešení pomohlo shromáždit na jednom místě všechny potřebné informace o partnerech společnosti a spolupráci s nimi, žadatelích o víza a pobytové oprávnění v České republice a o jejich vízové a pobytové historii. Díky novému CRM systému se pokryl velký rozsah požadavků, které společnost vyřizuje pro své klienty. V rámci projektu jsme společnosti dodali tyto funkcionality:

  • V modulu Customer Service byl upraven standardní model entit a vytvořilo se několik custom entit, které pomohly přizpůsobit systém potřebám společnosti.
  • Pro jednotlivé druhy požadavků bylo vytvořeno celkem 26 „Business process flows“, přičemž každý proces obsahuje několik pro něj specifických fází a povinných či nepovinných kroků, které navigují uživatele během zpracování jednotlivých požadavků.
  • V systému bylo připraveno velké množství workflows, které zautomatizovaly vytvoření upozornění a e-mailových šablon, které uživatelé mohou využívat při komunikaci s klienty.
  • V navrženém řešení mohou uživatelé zaznamenávat výdaje spojené se zpracováním jednotlivých požadavků, které lze využít jako podklady pro fakturaci mimo CRM systém.
  • Zavedení jednoduché evidence pracovních hodin zaměstnanců.
  • Nastavení dashboardů, které obsahují podrobný přehled práce a důležité termíny.

Důležitá fakta

Projekt byl řízen „waterfall“ metodou řízení projektů
Dodané řešení je možné dále rozvíjet
Projekt byl dodán v průběhu 2 měsíců
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.