Reference

HB Reavis Logo

HB Reavis patří k úspěšným developerským společnostem ve střední a východní Evropě. Je lídrem na slovenském trhu, kde působí od roku 1993. V současnosti poskytuje své služby také na trzích v Polsku, České republice či Maďarsku a expanduje do Velké Británie a Turecka. Společnost stojí například za velmi úspěšným projektem jednoho z prvních nákupních center v Bratislavě – Auparku nebo za kancelářskými prostorami Apollo Business Center I i II. HB Reavis je naším klientem od roku 2014.

Upgrade na Microsoft Dynamics CRM 2015

Začátek projektu: říjen 2015

HB Reavis využívala pro správu zákazníků system Microsoft Dynamics CRM ve verzi 4.0, která již neuspokojovala aktuální potřeby společnosti. Jelikož jí však system pro řízení vztahů se zákazníky od Microsoftu vyhovoval, rozhodla se na přechod na novější verzi – Microsoft Dynamics CRM 2015.
Projekt jsme realizovali agilním způsobem, zajímavostí je nasazení nejnovější verze CRM systému v hybridním scénáři, on-premise instalací v cloudu Microsoft Azure. Při on-premise řešení lze nasadit na serverech v cloudu Microsoft Azure, proto není nutná lokální infrastruktura.

Nasazením nové verze mohli zaměstnanci využívat nové funkce, jakými jsou např. Activity management (Outlook client), mobilní CRM aplikace, lepší kompatibilita s ostatním programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerem a alternativními prohlížeči) a pod.

 

Intranetové řešení

Začátek projektu: duben 2014

Délka projektu: 3 měsíce

Původní intranet společnosti, který využívá přibližně 400 zaměstnanců společnosti, byl postaven na jednoduchém CMS řešení, kterému však chybělo propojení na ostatní interní systémy. Tím se ztrácela účinnost celého systému. Informace byly roztroušeny po více stránkách. Společnost HB Reavis Group tedy hledala řešení na sjednocení všech informací na jedné platformě. Zároveň bylo nadmíru žádoucí, aby se nedělaly velké zásahy do zažitých postupů uživatelů systému.

Řešení jsme postavili na platformě Microsoft SharePoint 2010, kterou zákazník aktuálně využíval. Jde o webovou aplikaci dostupnou prostřednictvím interní sítě HB Reavis Group.

Klient díky implementovanému řešení obdržel následující benefity:

  • Klient získal jednotnou přístupovou platformu, na níž zaměstnanci společnosti najdou všechny aktuální a relevantní informace.
  • Zvýšení efektivity jsme dosáhli jak na straně koncových uživatelů intranetu, tak i na straně samotných oddělení.
  • Začínající zaměstnanci se už nebudou cítit ztraceni v novém prostředí, všechny metodické pokyny a informace, týkající se jejich začátků ve společnosti, najdou přímo na intranetu.
  • Dosáhli jsme uživatelsky příjemné, přitažlivé, intuitivní a jednoduché rozhraní intranetu.
  • Díky agilnímu přístupu jsme dosáhli stanovený rámec projektu v určeném čase, rozpočtu a kvalitě.
Stáhněte si případovou studii