HB Reavis patří k úspěšným developerským společnostem ve střední a východní Evropě. Je lídrem na slovenském trhu, kde působí od roku 1993. V současnosti poskytuje své služby i na trzích v Polsku, České republice či Maďarsku a expanduje do Velké Británie a Turecka. Zastřešuje celou škálu aktivit od identifikace investiční příležitosti přes výběr lokality, architektonický návrh až po samotnou realizaci a následnou správu nemovitosti. Naším klientem se stala v roce 2014.
HB Reavis využívala na správu zákazníků systém Microsoft Dynamics CRM ve verzi 4.0, která již neuspokojovala aktuální potřeby společnosti. Jelikož jí však systém pro řízení vztahů se zákazníky od Microsoftu vyhovoval, rozhodla se na přechod na novější verzi – Microsoft Dynamics CRM 2015.
Projekt jsme realizovali agilním způsobem, zajímavostí je nasazení nejnovější verze CRM systému v hybridním scénáři, on-premise instalací v cloudu Microsoft Azure. Při on-premise řešení lze nasadit na serverech v cloudu Microsoft Azure, proto není nutná lokální infrastruktura.
Nasazením nové verze mohli zaměstnanci využívat nové funkce, jakými jsou např. Activity management (Outlook client), mobilní CRM aplikace, lepší kompatibilita s ostatním programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerem a alternativními prohlížeči) a pod.
Původní intranet společnosti, který využívá přibližně 400 zaměstnanců společnosti, byl postaven na jednoduchém CMS řešení, kterému však chybělo propojení na ostatní interní systémy. Tím se ztrácela efektivnost celého systému. Informace byly roztroušeny po více stránkách. Společnost HB Reavis Group tedy hledala řešení na sjednocení všech informací na jedné platformě. Zároveň bylo nadmíru žádoucí, aby se nedělaly velké zásahy do zažitých postupů uživatelů systému.
Řešení jsme postavili na platformě Microsoft SharePoint 2010, kterou zákazník aktuálně využíval. Jde o webovou aplikaci dostupnou prostřednictvím interní sítě HB Reavis Group.
Zákazník díky implementovanému řešení získal následující benefity: