Kontaktujte nás

Komplexní využití produktů v balíku Microsoft 365 zvyšuje produktivitu více než 400 zaměstnanců společnosti

HB Reavis Group, s. r. o.

Komplexní využití produktů v balíku Microsoft 365 zvyšuje produktivitu více než 400 zaměstnanců společnosti

Aplikované řešení
CRM řešení
Portálové řešení
Cloudové řešení

Informace o zákazníkovi

HB Reavis patří k úspěšným developerským společnostem ve střední a východní Evropě. Je lídrem na slovenském trhu, kde působí od roku 1993. V současnosti poskytuje své služby i na trzích v Polsku, České republice či Maďarsku a expanduje do Velké Británie a Turecka. Zastřešuje celou škálu aktivit od identifikace investiční příležitosti přes výběr lokality, architektonický návrh až po samotnou realizaci a následnou správu nemovitosti. Naším klientem se stala v roce 2014.

„S Millenniom jsme poprvé vyzkoušeli metodu agilního vývoje, protože jsme se chtěli k výslednému produktu dostat rychle a efektivně. První výsledky vývoje jsme viděli už po dvou týdnech a po dvou měsících intenzivní práce jsme měli finální produkt připraven ke spuštění. Samozřejmě se to při takovém tempu neobešlo bez operativních úprav zadání. Výsledný produkt, který jsme vytvořili v úzké spolupráci se společností Millennium, však hodnotím vysoce pozitivní.”
Viliam Kyselovič
IT Project Manager, HB Reavis Group, s. r. o.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

HB Reavis využívala na správu zákazníků systém Microsoft Dynamics CRM ve verzi 4.0, která již neuspokojovala aktuální potřeby společnosti. Jelikož jí však systém pro řízení vztahů se zákazníky od Microsoftu vyhovoval, rozhodla se na přechod na novější verzi – Microsoft Dynamics CRM 2015.

Projekt jsme realizovali agilním způsobem, zajímavostí je nasazení nejnovější verze CRM systému v hybridním scénáři, on-premise instalací v cloudu Microsoft Azure. Při on-premise řešení lze nasadit na serverech v cloudu Microsoft Azure, proto není nutná lokální infrastruktura.

Nasazením nové verze mohli zaměstnanci využívat nové funkce, jakými jsou např. Activity management (Outlook client), mobilní CRM aplikace, lepší kompatibilita s ostatním programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerem a alternativními prohlížeči) a pod.

Důležitá fakta

Agilní projektové řízení
Kombinace řešení v cloudu a on-premise
Komplexní využití produktů Microsoft 365

Původní intranet společnosti, který využívá přibližně 400 zaměstnanců společnosti, byl postaven na jednoduchém CMS řešení, kterému však chybělo propojení na ostatní interní systémy. Tím se ztrácela efektivnost celého systému. Informace byly roztroušeny po více stránkách. Společnost HB Reavis Group tedy hledala řešení na sjednocení všech informací na jedné platformě. Zároveň bylo nadmíru žádoucí, aby se nedělaly velké zásahy do zažitých postupů uživatelů systému.

Řešení jsme postavili na platformě Microsoft SharePoint 2010, kterou zákazník aktuálně využíval. Jde o webovou aplikaci dostupnou prostřednictvím interní sítě HB Reavis Group.

Zákazník díky implementovanému řešení získal následující benefity:

  • jednotnou přístupovou platformu, na níž zaměstnanci společnosti najdou všechny aktuální a relevantní informace,
  • zvýšení efektivity jako na straně koncových uživatelů intranetu, tak i na straně samotných oddělení,
  • uživatelsky příjemné, přitažlivé, intuitivní a jednoduché rozhraní intranetu,
  • začínající zaměstnanci se již nebudou cítit ztraceni v novém prostředí, všechny metodické pokyny a informace, týkající se jejich začátků ve společnosti, najdou přímo na intranetu,
  • díky agilnímu přístupu jsme dosáhli stanovený rámec projektu v určeném čase, rozpočtu a kvalitě.

Důležitá fakta

Agilní projektové řízení
Dodání systému již za 3 měsíce
Portálové řešení využívá až 400 uživatelů

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.