Kontaktujte nás

Aktualizace systému přinesla obchodníkům nové funkcionality

Merz, s. r. o.

Aktualizace systému přinesla obchodníkům nové funkcionality

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Společnost Merz působí na českém trhu od roku 1991 a její počáteční orientace na řízení výrobních strojů a technologických procesů byla postupně nahrazena zaměřením na výrobní informační systémy (MES) a informační systémy všeobecného charakteru, pro které na trhu neexistovalo standardní "krabicové" řešení. Vývoj na trhu informačních technologií postupně nasměroval společnost k poradenství a systémové integraci.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Obchodní manažeři tak získali centrální úložiště, které sdružuje všechny důležité informace o jednotlivých obchodních případech na jednom místě, díky čemuž se zajistila vyšší flexibilita při uspokojování zákaznických potřeb.

Kromě splnění primárního cíle upgradovat Microsoft Dynamics CRM jsme společnosti zjednodušili původně customizovaných systém tak, aby ve větší míře využíval nativní funkcionality. Drobnými vylepšeními jsme zajistili podporu a zefektivnění práce obchodních manažerů spolčnosti Merz.

Přesněji šlo o:

  • úpravu obchodního procesu;
  • integraci s dokumenty typu Microsoft Office Excel pro kalkulaci ceny zakázek;
  • implementaci nástroje na podporu evidence projektové dokumentace.

Důležitá fakta

Nové funkcionality
Propojení s různými typy dokumentů
Zjednodušení administrace systému
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.