Reference

O2 logo

O2 Slovakia je mobilní operátor, který působí na slovenském trhu od roku 2007. Má více než 1,5 milionu zákazníků a je zároveň nejrychleji rostoucím mobilním operátorem na Slovensku. V roce 2013 se stal popáté operátorem roku v nezávislé anketě zákazníků. Od ledna 2014 patří do investiční skupiny PPF. O2 Slovakia je našim zákazníkem od roku 2013.

O2 Univerzita – vzdělávací portál

Začátek projektu: duben 2015

Délka projektu: 4 měsíce

O2 Slovakia má síť interních trenérů, kteří zajišťují vzdělávání prodejců, jejich školení a testování. Společnost hledala technologické řešení řízení systému vzdělávání. Cílem bylo získat nástroj, který by v sobě integroval možnost naplánování školení v závislosti na možnosti kariérního růstu.

Vzdělávací systém O2 Univerzita je postaven na platformě SharePoint 2013. Vzhledem k obrovskému potenciálu cloudu a pozitivní zkušenost z projektu O2 Svět, O2 Slovakia si pro zastřešení celého projektu zvolilo Microsoft Azure.

O2 Svět – Knowledge management system

Začiatok projektu: duben 2014

Dĺžka projektu: 5 měsíců
Řešení portálu O2 SVĚT mělo nahradit dlouho používaný Infoportál, který tvořil jen jeho část a zastřeší další rozšířené funkcionality pro uživatelů.

Nejvhodnější platformou pro realizaci zadání, a to do značné míry nativním způsobem, je platforma Microsoft Sharepoint 2013. Spolu s operačním systémem Microsoft Windows Server 2012 a Microsoft SQL Server 2012 tvořily základní pilíře IT architektury řešení. Celá zmiňovaná infrastruktura byla umístěna v prostředí Microsoft Azure.

Hlavní součástí portálu O2 SVĚT je databáze znalostí O2 Slovakia. V rámci databáze znalostí jsou uloženy informace různého typu a v různé formě.

Nasazení knowledge management systému přineslo následující benefity:
  • Zákazník získal kompletně outsourcované řešení včetně infrastruktury;
  • prodejní síť má dostupné všechny podklady na svou práci a administrátoři všechny předpoklady pro rychlý a operativní management řešení;
  • podařilo se nám zkrátit čas vyhledávání informací o klientovi řádově z minut na sekundy;
  • dosáhli jsme to i pravidlem “3 clicks for everything!” (v minulosti bylo nutné pro některé operace 9 a více kliků);
  • zajistili jsme implementaci řešení pro více než 1200 koncových uživatelů;
  • dostupnost systému je garantována na 99,7%.