Reference

Millennium referencia Patria Finance

Společnost Patria Finance, založená v roce 2001, je členem skupiny ČSOB. Jako člen Burzy cenných papírů Praha je zastoupena v několika jejích orgánech a disponuje licencí na obchodování s domácími i zahraničními cennými papíry. Patří je držitelem oprávnění České národní banky. Své profesionální služby poskytuje individuálním investorům a fyzickým či právnickým osobám umožňuje přístup na světové i lokální kapitálové trhy.

Automatizace e-mailových kampaní v CRM systému

Společnosti Patria Finance jsme dodali inovativní řešení na efektivní řízení e-mailových kampaní přímo do prostředí CRM, s dlouhodobým cílem automatizovat marketingové aktivity. Jedná se o řešení položené na platformě Microsoft Dynamics 365 s rozšířením o nástroj na marketingovou automatizaci ClickDimensions.
Automatizace marketingu zlepšuje komunikaci se zákazníkem, poskytuje lepší pohled na výkonnost kampaní a vede ke zvýšení prodejů v krátkém čase. Projekt začal zavedením řešení pro řízení e-mailových kampaní, které si Patří dokáže po novém realizovat end-to-end ve vlastní režii – od jednoduché přípravy mailing listu a designu až po jeho exekuci a vyhodnocení. Přehledný reporting poskytuje cennou zpětnou vazbu o míře doručení, otevření či prokliku. Jako lokální partner společnosti ClickDimensions pro český a slovenský trh jsme řešení dokázali nasadit a pilotně otestovat v rekordně krátkém čase. První fáze, e-mail marketing, byla společnosti Patria Finance dodána v průběhu jednoho měsíce. Benefity, které e-mail marketing přináší:

  • zrychlení přípravy a exekuce marketingových aktivit;
  • jednoduché vytvoření šablony e-mailu přes intuitivní editor či mailingového listu, přímo v známém prostředí CRM systému;
  • shromáždění dat a jejich aktivní využívání pro cílenější a osobnější komunikaci;
  • efektivnější oslovení ve správném čase se správnou nabídkou;
  • úsporu času managementu díky přehlednému reportingu měřitelných metrik;
  • propojení marketingových a obchodních dat a aktivit;
  • personalizace a lepší zacílení marketingové komunikace na správné zákazníky;
  • zlepšení celkového dojmu zákazníka z formy oslovení a komunikace;
  • získávání cenné zpětné vazby od zákazníků;
  • potenciál nabídnout do budoucna komplexní řešení a možnost zautomatizovat procesy.