Kontaktujte nás

Efektivnější e-mailové kampaně zvýšily společnosti obchodní příležitosti

Patria Finance, a. s.

Efektivnější e-mailové kampaně zvýšily společnosti obchodní příležitosti

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Společnost Patria Finance, byla založená v roce 2001 a je členem skupiny ČSOB. Jako člen Burzy cenných papírů Praha je zastoupena v několika jejích orgánech a disponuje licencí na obchodování s domácími i zahraničními cennými papíry. Patria je držitelem oprávnění České národní banky. Své profesionální služby poskytuje individuálním investorům a fyzickým a právnickým osobám umožňuje přístup na světové i lokální kapitálové trhy.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Společnosti Patria Finance jsme dodali inovativní řešení na efektivní řízení e-mailových kampaní přímo do prostředí CRM, s dlouhodobým cílem automatizovat marketingové aktivity. Jedná se o řešení položené na platformě Microsoft Dynamics 365 s rozšířením o nástroj na marketingovou automatizaci ClickDimensions.

Automatizace marketingu zlepšuje komunikaci se zákazníkem, poskytuje lepší pohled na výkonnost kampaní a vede ke zvýšení prodejů v krátkém čase. Projekt začal zavedením řešení pro řízení e-mailových kampaní, které si Patria dokáže nově realizovat end-to-end ve vlastní režii – od jednoduché přípravy mailing listu a designu až po jeho exekuci a vyhodnocení. Přehledný reporting poskytuje cennou zpětnou vazbu o míře doručení, otevření či prokliku.

Jako lokální partner společnosti ClickDimensions pro český a slovenský trh jsme řešení dokázali nasadit a pilotně otestovat v rekordně krátkém čase. První fáze, e-mail marketing, byla společnosti Patria Finance dodána v průběhu jednoho měsíce.

Benefity, které Patrii přinesl e-mail marketing v CRM systému:

  • zrychlení přípravy a exekuce marketingových aktivit;
  • jednoduché vytvoření šablony e-mailu přes intuitivní editor či mailingového listu, přímo v známém prostředí CRM systému;
  • shromáždění dat a jejich aktivní využívání pro cílenější a osobnější komunikaci;
  • efektivnější oslovení ve správném čase se správnou nabídkou;
  • úsporu času managementu díky přehlednému reportingu měřitelných metrik;
  • propojení marketingových a obchodních dat a aktivit;
  • personalizace a lepší zacílení marketingové komunikace na správné zákazníky;
  • zlepšení celkového dojmu zákazníka z formy oslovení a komunikace;
  • získávání cenné zpětné vazby od zákazníků;
  • potenciál nabídnout do budoucna komplexní řešení a možnost zautomatizovat procesy.

Důležitá fakta

Řešení bylo dodáno v průběhu jednoho měsíce
Automatizace marketingových kampaní
Personalizace komunikace se zákazníkem
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.