Portus Praha, z. ú. je obecně prospěšná společnost se sídlem v České republice, jejímž hlavním posláním je napomáhat, aby lidé s mentálním postižením nebyli vyloučeni z naší společnosti. Prostřednictvím svých projektů je podporuje a pomáhá jim důstojně bydlet, pracovat a rozvíjet se bez rozdílu vůči zbytku společnosti. V rámci své činnosti organizuje nadační akce, školení, vzdělávací kurzy či výrobu dárkových předmětů a tzv. "Dobrot s příběhem". Mezi nejznámější aktivity Portus Praha patří "Cihla" - celostátní benefiční sbírková a osvětová kampaň.
Každodenní realizace dobročinných projektů organizace Portus Praha vyžadovala vysokou míru koordinačního úsilí, jakož i existenci CRM systému pro evidenci a efektivní řízení jejích aktivit.
V září 2017 se na nás Portus Praha obrátil s prosbou o pro bono činnost – zaškolení jejich zaměstnanců do Dynamics CRM a o případnou customizaci systému. Nakolik nám byly aktivity organizace sympatické, neváhali jsme ani chvíli a okamžitě jsme se pustili do této spolupráce.
Po počáteční analýze se potvrdilo, že nasazené CRM řešení, které nebylo přizpůsobeno potřebám organizace, neumožňovalo využít plný potenciál práce se systémem a všechny jeho výhody.
V rámci customizace řešení jsme implementovali následné zásadní změny v CRM:
Po úspěšné customizaci na základě požadavků klienta proběhlo dvoudenní školení, během kterého se uživatelům CRM řešení z organizace Portus Praha vysvětlilo, jak pracovat v nově navrženém systému.