Sberbank CZ, sídlící v Praze, je plně rozvinutou, samofinancováním bankou se silným zaměřením na retailové, malé, střední a velké firemní klienty. V České republice provozuje 25 poboček a má více než 750 zaměstnanců, kteří obsluhují 120 000 klientů.
Je součástí Sberbank Europe, bankovní skupiny, která je 100% vlastněna největší ruskou bankou Sberbank Russia.
Pro Sberbank CZ, a.s. jsme ve spolupráci s Unicorn Systems a.s. realizovali rozsáhlou analýzu a Proof of Concept (PoC) k nasazení CRM řešení. Na jejich základě se ví banka rozhodnout o dalším inovativním kroku směrem k digitální transformaci a vhodnosti implementace Microsoft Dynamics 365 v bankovním prostředí.
Hlavním požadavkem banky byla implementace řešení, která:
Stejně důležité požadavky banky na CRM systém zahrnovaly uživatelskou přívětivost a integraci na systémy třetích stran, což eliminuje potřebu vyhledávání informací v různých systémech banky i mimo banky. Není nutné připomínat, že sloučením všech informací do jednoho systému několikanásobně zvýší rychlost obsluhy klientů banky.
Realizovaný PoC prokázal přínosy implementace. Banka získá uživatelsky přívětivé CRM řešení a další výhody:
Nativní reporting nad platformou Microsoft Dynamics 365 poskytl manažerský přehled o obchodních aktivitách prodejců či poboček a o úspěšnosti prodeje produktů. Na základě studií si Sberbank zvolila platformu Microsoft Dynamics 365, a tedy řešení v cloudu a v nejaktuálnější dostupnou verzí.