Kontaktujte nás

Hloubková analýza byznys požadavků ke zlepšení manažování dat o klientech banky

Sberbank CZ, a. s.

Hloubková analýza byznys požadavků ke zlepšení manažování dat o klientech banky

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Sberbank CZ, sídlící v Praze, je plně rozvinutou, samofinancovanou bankou se silným zaměřením na retailové, malé, střední a velké firemní klienty. V České republice provozuje 25 poboček a má více než 750 zaměstnanců, kteří obsluhují 120 000 klientů.
Je součástí Sberbank Europe, bankovní skupiny, která je 100 % vlastněna největší ruskou bankou Sberbank Russia.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Pro Sberbank CZ, a.s. jsme ve spolupráci s Unicorn Systems a.s. realizovali rozsáhlou analýzu a Proof of Concept (PoC) k nasazení CRM řešení. Na základě této analýzy banka rozhodla o dalším inovativním kroku směrem k digitální transformaci a vhodnosti implementace Microsoft Dynamics 365 v bankovním prostředí.

Hlavním požadavkem banky byla implementace řešení, která:

  • zefektivní a zmodernizuje obchodní a prodejní procesy;
  • zlepší péči o zákazníky a zvýší možnosti prodeje s využitím moderních technologií;
  • zajistí integraci na systémy třetích stran a bude uživatelsky přívětivá;
  • propojením všech informací do jednoho systému zvýší rychlost obsluhy klientů banky.

Stejně důležité požadavky banky na CRM systém zahrnovaly uživatelskou přívětivost a integraci na systémy třetích stran, což eliminuje potřebu vyhledávání informací v různých systémech banky i mimo banky. Není nutné připomínat, že sloučením všech informací do jednoho systému několikanásobně zvýší rychlost obsluhy klientů banky.

Realizovaný PoC prokázal přínosy implementace. Banka získá uživatelsky přívětivé CRM řešení a další výhody:

  • 360-stupňový pohled na stávajících i potenciálních zákazníky;
  • přehled o obchodních aktivitách;
  • nástroj pro efektivní přípravu na setkání s klienty;
  • přehlednější a cílenější řízení follow-up aktivit.

Nativní reporting nad platformou Microsoft Dynamics 365 poskytl manažerský přehled o obchodních aktivitách prodejců a poboček a o úspěšnosti prodeje produktů. Na základě studií si Sberbank zvolila platformu Microsoft Dynamics 365, a tedy řešení v cloudu s nejaktuálnější dostupnou verzí.

Důležitá fakta

Microsoft Dynamics 365
Přehledné řízení aktivit
Jednoduchá integrace na systémy třetích stran
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.