
Cloudová služba Car Repair Planer pro manažment autoservisu
Začátek projektu: duben 2012
Autorizovaný servis FordCentrum optimalizoval pracovní vytížení autoklempířů a lakýrníků. Car Repair Planner, služba společnosti Millennium, provozovaná v klaudovém řešení Windows Azure, centrálně plánuje průběžné denní pracovní vytížení a zpřístupňuje ho pracovníkům.
Klempíři a lakýrníci během práce mají možnost orientovat se prostřednictvím velkoplošné obrazovky umístěné v dílně. Bezprostředně po ukončení prací na zakázce vědí, jaké auto a jaká činnost bude následovat. Na základě návaznosti prací si pracovníci umí dohodnout vzájemnou koordinaci a předávání vozidel. Mistr dílny nemusí do těchto činností vstupovat a samotné servisní práce budou probíhat plynule a koordinovaně.
Jako klient je pro všechny role potřebný jen internetový prohlížeč. Ford nemá žádné neplánované náklady do IT infrastruktury a platí jen měsíční poplatky za používání.