Společnost Sygic je slovenský výrobcem navigačních systémů pro širokou škálu mobilních zařízení. Společnost byla založena v roce 2004 a dnes nabízí své GPS softwary po celém světě ve více než 30 jazycích. Produkty společnosti Sygic v současnosti využívají miliony zákazníků v 80 zemích světa. Společnost Sygic se umístila v letech 2007, 2008, 2010 a 2011 na předních příčkách žebříčku „Deloitte Technology Fast 50“, který hodnotí nejrychleji se rozvíjející technologické společnosti ve střední a východní Evropě. Našim klientem je od roku 2011.
Pro společnost Sygic jsme implementovali řešení Microsoft Dynamics CRM. Cílem implementace bylo zefektivnit a konsolidovat obchodní proces, integrovat ho s frontendovým zákaznickým portálem a účetním systémem.
Na základě předešlých zkušeností se společnost Sygic rozhodla doplnit původně implementované řešení Microsoft Dynamics CRM 2011 o část pro koncové zákazníky. Vzhledem k tomu, že od prvotní implementace řešení Microsoft představil několik aktualizací, provedli jsme update celého systému. Toto řešení umožňuje uživatelům přístup přes webový prohlížeč nebo prostřednictvím zásuvného modulu v aplikaci Microsoft Outlook. Společnost Sygic také využívá ERP systém Pohoda, do kterého jsme CRM integrovali.
Benefity implementace Microsoft Dynamics CRM: