Kontaktujte nás

Uživatelé mohou do CRM systému přistupovat přes webový prohlížeč a také prostřednictvím modulu v Microsoft Outlook

Sygic, a. s.

Uživatelé mohou do CRM systému přistupovat přes webový prohlížeč a také prostřednictvím modulu v Microsoft Outlook

Aplikované řešení
CRM řešení

Informace o zákazníkovi

Společnost Sygic je slovenský výrobcem navigačních systémů pro širokou škálu mobilních zařízení. Společnost byla založena v roce 2004 a dnes nabízí své GPS softwary po celém světě ve více než 30 jazycích. Produkty společnosti Sygic v současnosti využívají miliony zákazníků v 80 zemích světa. Společnost Sygic se umístila v letech 2007, 2008, 2010 a 2011 na předních příčkách žebříčku „Deloitte Technology Fast 50“, který hodnotí nejrychleji se rozvíjející technologické společnosti ve střední a východní Evropě. Našim klientem je od roku 2011.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Pro společnost Sygic jsme implementovali řešení Microsoft Dynamics CRM. Cílem implementace bylo zefektivnit a konsolidovat obchodní proces, integrovat ho s frontendovým zákaznickým portálem a účetním systémem.

Na základě předešlých zkušeností se společnost Sygic rozhodla doplnit původně implementované řešení Microsoft Dynamics CRM 2011 o část pro koncové zákazníky. Vzhledem k tomu, že od prvotní implementace řešení Microsoft představil několik aktualizací, provedli jsme update celého systému. Toto řešení umožňuje uživatelům přístup přes webový prohlížeč nebo prostřednictvím zásuvného modulu v aplikaci Microsoft Outlook. Společnost Sygic také využívá ERP systém Pohoda, do kterého jsme CRM integrovali.

Benefity implementace Microsoft Dynamics CRM:

  • aktualizací MS Dynamics CRM 2011 a integrací údajů jak o firemních, jak i o koncových zákaznících získala společnost Sygic centralizovanou platformu pro řízení vztahu se svými zákazníky. Má tak k dispozici ucelený pohled na to, které produkty na jakých zařízeních používají;
  • importovali a očistili jsme potřebná data o koncových zákaznících, aby se do CRM systému nedostaly zastaralé nebo duplicitní informace. Sygic už tedy nemusí tyto činnosti provádět manuálně, čímž nepřímo dochází k úspoře nákladů;
  • obchodníci Sygicu získali prostředek pro měření svého výkonu a plnění nastavených KPI (množství nových objednávek);
  • marketingoví pracovníci získali nástroj, který jim umožní přesnější cílení marketingové komunikace;
  • aktualizované CRM slouží i díky integraci s ERP systémem (možnost zpracování faktur a objednávek) jako nástroj pro každodenní práci zaměstnanců.

Důležitá fakta

Integrace s ERP systémem Pohoda
Cílená marketingová komunikace
Přehledný manažerský reporting o obchodních aktivitách

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.