Kontaktujte nás

Jak Tatra bance pomáháme s digitální přeměnou interních aplikací

Tatra banka, a. s.

Jak Tatra bance pomáháme s digitální přeměnou interních aplikací

Aplikované řešení
Cloudové řešení
Vývoj aplikací

Informace o zákazníkovi

Tatra banka je součástí rakouské bankovní skupiny RBI Group a první soukromou bankou na Slovensku. Patří mezi nejlepších v oblasti asset managementu, firemního a privátního bankovnictví a je lídrem v inovacích a v digitálním bankovnictví.

„Našim klientům i našim zaměstnancům chceme nabídnout ten nejvyšší komfort. V souvislosti s tím soustavně pracujeme na rozvoji našich služeb. Záleží nám na tom, aby klienti většinu požadavků vyřešili online bez nutnosti osobní návštěvy, čímž ušetří mnoho času. Digitální transformace aplikací, které interně využíváme na jejich správu, nám v tom ve velké míře pomáhá. Požadavky jsou u nás zaznamenány okamžitě a vyřešeny v co nejkratším možném čase v závislosti na složitosti."
Ján Vlach
Agile transformation manager, Tatra banka, a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Management Tatra banky se rozhodl upustit od používání aplikací v systému Lotus a přejít s co největším počtem interních aplikací do online prostředí, které poskytuje neomezený přístup k údajům, vyšší flexibilitu vývoje jakož i používání a v neposlední řadě i vyšší bezpečnost citlivých dat:

  • Vytvořili jsme novou aplikaci pro technický podpůrný tým, který řeší různé požadavky byznys klientů telefonicky nebo e-mailem. V případě, že je není možné ihned vyřešit, zařadí se do plánu oddělení.
  • Aplikace na evidenci požadavků byznys klientů obsahuje týdenní kalendář, ve kterém jsou zobrazeny volné časové sloty, kde se zadávají požadavky a již naplánované aktivity technické podpory. Nad touto evidencí lze vytvořit reporty zobrazující počet vyřešených požadavků.
  • Významným přínosem pro Tatra banku je především zjednodušení datové infrastruktury a celkové architektury interních aplikací. Nová řešení přinášejí efektivní využití zakoupených licencí, jednodušší administraci a technickou podporu. Pro zaměstnance přináší moderní uživatelskou zkušenost a nativní využívání všech aplikací.

Důležitá fakta

Vývoj probíhal agilní metodou řízení projektů
Další využity platformy - Power Apps, SharePoint Online a Power Automate
Aplikace byla dodána v horizontu 4 týdnů
Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.