Retence zákazníků

Retence zákazníků

Při podnikání není nic důležitější, než spokojený zákazník. Retenční aplikace je nástroj, který zjednodušuje péči o zákazníka a cílené uspokojování jeho potřeb, bez zbytečného obtěžování. Zjednodušuje proces získávání nových či udržení loajálních zákazníků.

Retenční aplikace nabízí: 

  • všechny aktuální, jakož i historické informace o zákazníkovi a obchodním případě najdete na jednom místě;
  • zvýšení tržeb cíleněji nabízením produktů zákazníkům a vyšší aktivitou při cross- a up-sale;
  • odlehčení od zbytečné manuální práce a vyšší efektivitu retenčních týmů;
  • vyhodnocování a reporting, který napomáhá k lepšímu řízení a optimalizaci procesů;
  • okamžité informace o aktivitách svého týmu pro manažery.

Stáhněte si offering a zjistěte: 

  • Proč je Retenční aplikace pro vás zajímavá?
  • Co všechno řešení dokáže?
  • AJak probíhá implementace retenčních aplikace?/li>
  • Jaké výhody přinese řešení pro váš byznys?

 

Chcete si udržet stávající zákazníky a efektivně řídit jejich retenci?
Retenčná aplikácia