Retence zákazníků
Při podnikání není nic důležitější, než spokojený zákazník. Retenční aplikace je nástroj, který zjednodušuje péči o zákazníka a cílené uspokojování jeho potřeb, bez zbytečného obtěžování. Zjednodušuje proces získávání nových či udržení loajálních zákazníků.
Retenční aplikace nabízí:
- všechny aktuální, jakož i historické informace o zákazníkovi a obchodním případě najdete na jednom místě;
- zvýšení tržeb cíleněji nabízením produktů zákazníkům a vyšší aktivitou při cross- a up-sale;
- odlehčení od zbytečné manuální práce a vyšší efektivitu retenčních týmů;
- vyhodnocování a reporting, který napomáhá k lepšímu řízení a optimalizaci procesů;
- okamžité informace o aktivitách svého týmu pro manažery.
Stáhněte si offering a zjistěte:
- Proč je Retenční aplikace pro vás zajímavá?
- Co všechno řešení dokáže?
- AJak probíhá implementace retenčních aplikace?/li>
- Jaké výhody přinese řešení pro váš byznys?
Chcete si udržet stávající zákazníky a efektivně řídit jejich retenci?