Firemní ChatGPT

Dejte Chat GPT příležitost ve své společnosti a využijte jeho výhod pro zlepšení vaší komunikace, efektivity a spokojenosti zákazníků.

Seznamte se s Milladou

Millada je umělá inteligence. Chat GPT se kterým máte přístup k širokému spektru znalostí, protože v něm může být integrováno velké množství datových zdrojů s rozsáhlými informacemi.

Toto revoluční využití AI (Artificial Inteligence) ve velmi krátké době změní chod celé vaší firmy, aniž by zaměstnanci museli absolvovat školení či měli datovou gramotnost.

Při práci s daty tak nepotřebujete víc vědět žádný programovací jazyk. Všechny reporty či odpovědi na otázky získáte jako když si povídáte lidsky s kolegou.

Bez ohledu na čas nebo místo, Millada je vždy k dispozici. Můžete se spolehnout na neustálou dostupnost, což znamená, že můžete získat potřebné informace nebo pomoc okamžitě z jakéhokoli zařízení a nemusíte čekat na kolegu, než si na vás najde čas.

Millada může v každé společnosti působit v úplně jiné roli. Je přizpůsobitelná přesně podle vašich potřeb. Zatímco v jedné společnosti bude pracovat na rozvoji prodeje a identifikovat nové příležitosti pro růst obchodu, v jiné bude poskytovat informace pro zákaznickou podporu a zaměstnance první linie.

Výhody, ktoré firemní Chat GPT přináší

Implementace AI (Artificial Inteligence) nebyla nikdy jednodušší. Společnostem otevírá možnost mít pro každého zaměstnance virtuálního pomocníka, který mu je kdykoli k dispozici a umí nejen odpovědět na konkrétní dotazy týkající se firemních dat, ale také zaměřit jeho pozornost na důležitá fakta a události ve firmě.

  / 

Aplikace řešení

Zákaznický Chatbot

Chatbot Millada, integrovaný s databází Microsoft SQL Server 2016 a MS SharePoint, umožňuje zákazníkům rychle a snadno získat informace o produktech a objednávkách. Tento nástroj zvyšuje komfort zákazníků a snižuje zatížení zákaznické podpory.

 

Kategorizace emailů

Millada využívá modelu ChatGPT 3.5 pro automatickou analýzu a třídění emailové komunikace, což snižuje manuální práci zaměstnanců a zvyšuje přesnost a rychlost zpracování emailů.

 

Vědomostní databáze

Řešení obsahuje předdefinované sady dokumentů a dat, které jsou přístupné prostřednictvím Millady. Tímto způsobem mohou zaměstnanci rychle prohledávat objemné množství dokumentů a nalézt relevantní informace pro svou práci. Millada umožňuje na rozdíl od klasických vyhledávačů kontextové prohledávání souborů Díky tomu, že porozumí textu, efektivně shrnuje výstup do srozumitelné odpovědi.

 

Alternativní Infolinka

Webový chatbot slouží jako alternativa k tradiční telefonní infolince, čímž zefektivňuje komunikaci se zákazníky a šetří čas.

 

Záznam z webináru

Našim zákazníkům jsme v Praze představili řešení Millada a možnosti jeho využití na různých odděleních společnosti.

Inspirujte se i vy příklady z praxe.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.