Novinky

zakaznicka_spokojnost_PEREX2

Loajalita zákazníků a motivace zaměstnanců patří mezi aktuální a často diskutované téma. Mnoho společností neustále hledá tu nejlepší cestu, jak si udržet zákazníky. Stejně je to s motivací zaměstnanců. Výběru těch správných nástrojů, díky kterým by se zvýšila důvěra zákazníků i angažovanost zaměstnanců, častokrát předchází hloubkový průzkum trhu.

Přečtěte si více
innogy_perex-03

Díky řešení implementovanému na platformě Resco Mobile CRM se ve slovenské společnosti innogy Solutions zefektivnila správa servisního procesu a evidence přítomnosti zaměstnanců. Projekt byl řízen agilní metodou s aktivní spoluprací zákazníka, díky které měl k dispozici důležité informace o stavu projektu průběžně během celého jeho trvání.

Přečtěte si více
PowerApps_perex_NEW

Digitální transformace se stále častěji stává hybnou silou byznysu. Pokud si chtějí společnosti udržet konkurenceschopné postavení na trhu, je výhodou zaměřit se na nejnovější trendy v IT oblasti. Drobné a technicky nenáročné inovace dokážou zvýšit flexibilitu firem, zlepšit obchodní výsledky či nabídnout zákazníkům kvalitnější servis. Mezi online platformy, které digitalizují mnohé procesy, patří PowerApps.

Přečtěte si více
perex

Ve společnosti Expat Support s r. o. jsme naimplementovali cloudové řešení Microsoft Dynamics 365 zaměřené na modul Customer Service. Implementace systému pomohla shromáždit na jednom místě veškeré potřebné informace o partnerech společnosti a spolupráci s nimi, o žadatelích o víza a pobytová oprávnění do České republiky a jejich vízové a pobytové historii.

Přečtěte si více
perex1

Společnosti GAMO jsme dodali nástroj, díky kterému se zlepšilo řízení aktivit důležitých pro byznys. Nové řešení, postavené na platformě Microsoft Dynamics 365, jsme implementovali agilním přístupem v úzké spolupráci s tímto naším zákazníkem. Společnost GAMO tak získala jednotný systém nápomocný oddělením skrz celou společnost.

Přečtěte si více