Naše společnost dodala v roce 2020 ČSOB Bance CRM řešení postavené na platformě Microsoft Dynamics 365, které zhmotnilo digitální strategii banky.
V ČSOB jsme v roce 2019 zpřístupnili stávající CRM systém pro zaměstnance, kteří spravují segment podnikatelů a malých firem.
U našeho dlouholetého klienta jsme v roce 2017 úspěšně završili a uvedli do produkčního provozu další významnou inovaci CRM řešení, která měla za cíl naplnit stanovenou vizi – vytvořit klíčový nástroj pro řízení vztahů s klienty firemního bankovnictví v ČSOB.
RM Tool, jako je CRM systém pro firemní bankovnictví v bance nazýván, představuje po své druhé fázi vývoje komplexní CRM řešení naplňující všechna očekávání od moderního systému pro řízení vztahů se zákazníky. Kromě „standardních“ funkcionalit řešení obsahuje i několik inovativních, ale hlavně užitečných funkcí:
V březnu 2016 byla pro ČSOB Banku do ostrého provozu úspěšně zavedena nová verze CRM. Projekt migrace z verze Microsoft Dynamics CRM 2011 na verzi 2015 probíhal 6 měsíců. Pro banku byl důležitý především plynulý přechod mezi jednotlivými verzemi, což se díky odbornosti a předchozím zkušenostem našich odborníků podařilo zajistit.
V roce 2011 jsme našemu zákazníkovi dodali na míru vytvořenou webovou aplikaci na online uzavírání smluv pro vybrané pojistné produkty, jakými jsou např. cestovní pojištění, povinné ručení a pojištění domácnosti.
Vizuál byl navržen v souladu s korporátním designem celé finanční skupiny.
Československá obchodní banka (ČSOB) je přední slovenskou bankou s více než 50-letou tradicí. Své služby poskytuje neprofesionálním klientům, malým a středním podnikatelům, korporátním firmám a klientům privátního bankovnictví. Kromě kompletní nabídky bankovních produktů vyniká i díky uplatňování bankopojistného konceptu a zejména osobním přístupem. V portfoliu ČSOB Banky nechybí běžné účty, termínované vklady, spotřební či hypoteční úvěry, kreditní karty, jakož i různé další produkty, např. životní či neživotní pojištění, podílové fondy, leasing či stavební spoření.