Reference

Erste Group IT International logo

Erste Group IT International, spol. s r.o. je pobočkou rakouské společnosti, která zastřešuje IT řešení pro skupinu Erste Group – jednoho z největších poskytovatelů bankovních a finančních služeb ve střední a východní Evropě. Erste Group IT poskytuje služby v oblasti informačních technologií, informačních systémů, stejně zastřešuje i oblast hardwaru a softwaru. Své služby poskytuje pro rakouskou Erste Group a i pro další společnosti, které jsou součástí skupiny Erste GroupHolding.

Intranetové řešení

Začátek projektu: září 2015

Délka projektu: 3 měsíce

Společnost EGIT využívala na spolupráci své zaměstnance intranetové řešení postavené na platformě Microsoft SharePoint 2010. Vzhledem k morální zastarávání této platformy, jakož i nedostatečné funkcionality se společnost rozhodla přistoupit k vybudování celého systému nanovo.
Kromě toho hledala způsob, jak zaměstnanců nadchnout k práci s tímto interním systémem, aby byly ještě více motivováni využívat plně možnosti, které Intranet poskytuje.

Nové intranetové řešení plní následující funkce:

  • nástroj na kolaboraci, na projektech pro interních i externích spolupracovníků;
  • silná informační databáze, tzv. interní Wiki, která funguje jako základní nástroj pro orientaci ve vnitrofiremním světě;
  • systém na řídění vzdělávání zaměstnanců;
  • nástroj pro správu zaměstnaneckých eventů, jakými jsou volnočasové aktivity, party, grilování, team-buildingové akce a podobně;
  • Erste locations – část přinášející informace zejména pro zaměstnance cestující na služební cesty do jiných zemí v nichž působí skupina Erste;
  • komunitní stránky jako další komponent celkového řešení mají za cíl spojovat lidi tak po pracovní, tak volnočasové stránce;
  • news portal, který tvoří vstupní bránu do světa informací a novinek v rámci celé skupiny. Základní změnou oproti klasickému zveřejňování novinek je fakt, že zaměstnanci sami mohou vytvářet novinky.

Novým řešením klient získal následující benefity:

  • klient v krátké době získal moderní nástroj na kooperaci mezi zaměstnanci při práci na projektech;
  • díky zajímavému uživatelskému rozhraní a podnětný designu jsou uživatelé více motivováni k práci se systémem, čímž se zvýšila jejich efektivita při spolupráci na projektech;
  • všichni zaměstnanci si mohou jednoduše vyhledávat potřebné informací v informační databázi, tzv. wiki, což umožňuje lepší připravenost a informovanost každého člena týmu – od nováčka až po vedoucího manažera;
  • napomohly jsme k tzv. work-life balance přístupu ve společnosti díky komunitním stránkami portálu, jehož prostřednictvím si mohou zaměstnanci plánovat i své společné volnočasové aktivity;
  • nové intranetové řešení přineslo zcela nové funkcionality, jakými jsou Management školení a Management událostí;
  • nový systém je postaven na Microsoft Sharepoint 2013, čímž klient získal najmodernejišie možné řešení.
Stáhněte si případovou studii