Intranetové řešení
Začátek projektu: září 2015
Délka projektu: 3 měsíce
Společnost EGIT využívala na spolupráci své zaměstnance intranetové řešení postavené na platformě Microsoft SharePoint 2010. Vzhledem k morální zastarávání této platformy, jakož i nedostatečné funkcionality se společnost rozhodla přistoupit k vybudování celého systému nanovo.
Kromě toho hledala způsob, jak zaměstnanců nadchnout k práci s tímto interním systémem, aby byly ještě více motivováni využívat plně možnosti, které Intranet poskytuje.
Nové intranetové řešení plní následující funkce:
- nástroj na kolaboraci, na projektech pro interních i externích spolupracovníků;
- silná informační databáze, tzv. interní Wiki, která funguje jako základní nástroj pro orientaci ve vnitrofiremním světě;
- systém na řídění vzdělávání zaměstnanců;
- nástroj pro správu zaměstnaneckých eventů, jakými jsou volnočasové aktivity, party, grilování, team-buildingové akce a podobně;
- Erste locations – část přinášející informace zejména pro zaměstnance cestující na služební cesty do jiných zemí v nichž působí skupina Erste;
- komunitní stránky jako další komponent celkového řešení mají za cíl spojovat lidi tak po pracovní, tak volnočasové stránce;
- news portal, který tvoří vstupní bránu do světa informací a novinek v rámci celé skupiny. Základní změnou oproti klasickému zveřejňování novinek je fakt, že zaměstnanci sami mohou vytvářet novinky.
Novým řešením klient získal následující benefity:
- klient v krátké době získal moderní nástroj na kooperaci mezi zaměstnanci při práci na projektech;
- díky zajímavému uživatelskému rozhraní a podnětný designu jsou uživatelé více motivováni k práci se systémem, čímž se zvýšila jejich efektivita při spolupráci na projektech;
- všichni zaměstnanci si mohou jednoduše vyhledávat potřebné informací v informační databázi, tzv. wiki, což umožňuje lepší připravenost a informovanost každého člena týmu – od nováčka až po vedoucího manažera;
- napomohly jsme k tzv. work-life balance přístupu ve společnosti díky komunitním stránkami portálu, jehož prostřednictvím si mohou zaměstnanci plánovat i své společné volnočasové aktivity;
- nové intranetové řešení přineslo zcela nové funkcionality, jakými jsou Management školení a Management událostí;
- nový systém je postaven na Microsoft Sharepoint 2013, čímž klient získal najmodernejišie možné řešení.