Implementace Microsoft Dynamics 365 a jeho integrace na používané systémy přinesla společnosti Heineken Slovensko následující benefity:
Inovativní aplikace pokryla v rámci jednoho řešení celý proces vyřizování pracovních cest a zároveň zachovala schvalovací procesy specifické pro Heineken Slovensko. Společnost nasazením aplikace získala tyto benefity:
Power BI slouží k analýze dat, ze kterých je možné vytvořit přehledný reporting. Ve společnosti Heineken Slovensko vizualizuje klíčová data a přináší širší pohled na vyhodnocení prodeje přes zákaznické call centrum. Využívá se i při měření úspěšnosti prodeje jednotlivých telefonních operátorů. Pomocí Power BI se detekují tyto údaje:
Heineken Slovensko uvažuje do budoucna i o rozvoji Power BI, který přinese komplexnější pohled na provedené telefonické hovory a další aktivity telefonických operátorů.
Společnost Heineken Slovensko pokračuje v digitální transformaci. Jelikož jsme ve společnosti už před pár lety implementovali Microsoft Dynamics 365, navrhli jsme nové řešení postavit právě na této technologii. Po konzultaci se zákazníkem jsme zvolili formu „eshopu“, který vznikl rozšířením funkcionalit CRM systému a přinesl následující benefity:
Heineken Slovensko je více než 19 let lídrem na slovenském pivním trhu se stabilním tržním podílem na úrovni přibližně 42%. Heineken Slovensko, a. s., je součástí jedné z největších pivovarnických skupin na světě - HEINEKEN N. V. Heineken Slovensko je největší pivovarnickou skupinou v Evropě a třetí největší na světě. Danou značku na Slovensku reprezentují tři společnosti, Heineken Slovensko a. s., Heineken Slovensko Sladovne a. s. a Heineken Slovensko Distribúcia s r. o., které zaměstnávají téměř 700 lidí na území celého Slovenska.