Heineken Slovensko, a. s.

Jak společnosti Heineken Slovensko pomáháme digitalizovat interní procesy nasazením moderních IT technologií

Aplikované řešení
CRM řešení
BI & reporting
Portálové řešení
„V rámci firmy neustále hledáme řešení, jak poskytnout internímu zákazníkovi přidanou hodnotu ve formě moderního uživatelského prostředí a komfortu, zrychlení práce, větší transparentnosti a dostupnosti informací, řízeného reportingu, dostupnosti historie, zvýšení efektivity a v neposlední řadě snížení nákladů.“
Erik Páleš
Sales Support Manager, Heineken Slovensko, a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Implementace Microsoft Dynamics 365 a jeho integrace na používané systémy přinesla společnosti Heineken Slovensko následující benefity:

  • CRM systém se stal jednotným úložištěm všech potřebných údajů pro efektivní obsluhu zákazníků, což zvýšilo rychlost a kvalitu celého prodejního procesu a řešení zákaznických požadavků – Heineken získal tzv. 360-stupňový pohled na zákazníky.
  • Odbourala se potřeba fyzických telefonů a zajistilo se pohodlné přijímání a odesílání zákaznických hovorů přímo z PC. Hovor aktivuje automatické otevření zákaznické karty v CRM systému, díky čemuž má operátor všechny potřebné informace k vyřízení hovoru či vytvoření objednávky.
  • Všechny prodejní aktivity obchodních zástupců a informace o zákaznících zaznamenané v CRM jsou zároveň k dispozici telesales operátorům při telefonickém kontaktu se zákazníkem. Telesales může navázat na práci Sales a opačně, což dříve nebylo možné.
  • CRM řešení jako jednotné úložiště všech informací poskytuje okamžitě k náhledu aktuální letákové akce, prodejní kampaně cílené na zákazníka, jakož i up-selling a cross-selling možnosti.
  • Přehledný reporting pro management společnosti a nový pohled na zákazníky slouží k efektivnějším manažerským rozhodnutím.
  • Integrace CRM systému s ekonomickým systémem vedla k úspoře nákladů na nákup softwarových licencí, jelikož pracovníci Telesales oddělení přistupují pouze do CRM systému.

Důležitá fakta

První FMCG firma na Slovensku využívající online CRM
CRM je umístěno v Azure cloudu zákazníka
Řešení zvýšilo kvalitu a rychlost obsluhy zákazníků

Inovativní aplikace pokryla v rámci jednoho řešení celý proces vyřizování pracovních cest a zároveň zachovala schvalovací procesy specifické pro Heineken Slovensko. Společnost nasazením aplikace získala tyto benefity:

  • Centrální nástroj pro podávání žádostí o schválení pracovní cesty, přidělení zálohy a vyúčtování pracovní cesty.
  • digitalizovaných víceúrovňového schvalovacího procesu.
  • Eliminaci manuálního zadávání dat.
  • Přístup do aplikace kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.
  • Propojení cloudové aplikace s účetním systémem, díky čemuž se do účetního systému automaticky přenesou data potřebná k zaznamenávání pracovních cest a pro výpočet diet a nároku na stravenky.
  • Možnost účetní kontroly.
  • Poskytuje kompletní a relevantní data určené na manažerský reporting.
  • Vkládání různých typů příloh do žádostí.

Důležitá fakta

Zastřešení celého procesu vyřizování pracovních cest
Aplikace obsahuje 3 formuláře
Nonstop přístup do aplikace

Power BI slouží k analýze dat, ze kterých je možné vytvořit přehledný reporting. Ve společnosti Heineken Slovensko vizualizuje klíčová data a přináší širší pohled na vyhodnocení prodeje přes zákaznické call centrum. Využívá se i při měření úspěšnosti prodeje jednotlivých telefonních operátorů. Pomocí Power BI se detekují tyto údaje:

  • hodnota prodaného zboží s obaly (s DPH) a bez obalů (s DPH);
  • jaké bylo cílení na prodej (průměrný měsíční prodej vs. požadovaný měsíční prodej);
  • počet unikátních zákazníků na denní bázi s objednávkou;
  • výkon jednotlivých telefonních operátorů vůči celkovému prodeji;
  • průměrný počet položek na objednávku a dodávku.

Heineken Slovensko uvažuje do budoucna i o rozvoji Power BI, který přinese komplexnější pohled na provedené telefonické hovory a další aktivity telefonických operátorů.

Důležitá fakta

Větší přehled o prodejních aktivitách zákaznického centra
Projekt byl řízen agilní metodologií
Řešení bylo dodáno do 2 týdnů

Společnost Heineken Slovensko pokračuje v digitální transformaci. Jelikož jsme ve společnosti už před pár lety implementovali Microsoft Dynamics 365, navrhli jsme nové řešení postavit právě na této technologii. Po konzultaci se zákazníkem jsme zvolili formu „eshopu“, který vznikl rozšířením funkcionalit CRM systému a přinesl následující benefity:

  • Výrazně se zjednodušil celý proces plánování a objednávání marketingových produktů, které obchodní oddělení využívá při své práci.
  • Eliminace manuálních činností a snížení chybovosti při zpracování objednávky.
  • Aktuální produktový katalog s vizuálním zobrazením produktu a detailní specifikací produktu.
  • Možnost pokročilého filtrování produktového katalogu a nákupního košíku podle jednotlivých značek, zařazení, typu materiálu a produktů.
  • Sledování čerpání rozpočtu.
  • Přehled o aktuální a budoucí skladové zásobě – efektivnější plánování množství.
  • Detailní informace o produktech v předchozí objednávce.
  • Revize objednávky ze strany koordinátora POSM (Point of Sale Materials) s cílem snížení nákladů.

Důležitá fakta

Finalista v soutěži Microsoft Awards 2019
Projekt byl řízen agilní metodologií
Nástavba CRM řešení

Případové studie ke stažení

Informace o zákazníkovi

Heineken Slovensko je více než 19 let lídrem na slovenském pivním trhu se stabilním tržním podílem na úrovni přibližně 42%. Heineken Slovensko, a. s., je součástí jedné z největších pivovarnických skupin na světě - HEINEKEN N. V. Heineken Slovensko je největší pivovarnickou skupinou v Evropě a třetí největší na světě. Danou značku na Slovensku reprezentují tři společnosti, Heineken Slovensko a. s., Heineken Slovensko Sladovne a. s. a Heineken Slovensko Distribúcia s r. o., které zaměstnávají téměř 700 lidí na území celého Slovenska.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.