Efektivní řízení obchodní sítě zastává pro Orange velmi důležitou roli. Prostor pro zlepšení už tak skvělých obchodních výsledků přinesla implementace retenční aplikace, která byla součástí komplexního řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) postavené na platformě Microsoft Dynamics CRM a kde byl využit její servisní modul. Retenční aplikace přinesla následující benefity:
Do konce roku 2014 využívala společnost Orange ke svým obchodním aktivitám původní CRM systém, který už nadále nedokázal splňovat všechna společností požadovaná kritéria a postupně zastarával. Orange se rozhodl tuto situaci vyřešit a nahradit neefektivní fungující systém za moderní platformu pro správu B2B zákazníků.
Technologie se mění velmi rychle nevyjímaje i námi dodané CRM aplikace – CLM (Contact and Lead Management) a retenční aplikace, které si po letech provozu vyžadovaly upgrade.
Orange vybudoval rozsáhlou prodejní síť, složenou přibližně z 3 600 prodejců a členů podpůrných útvarů. Společnost dlouhodobě dosahuje vynikající obchodní výsledky i díky vhodnému řízení obchodní sítě.
Společnost Orange je lídrem na telekomunikačním trhu s více než 2,7 milionu aktivních zákazníků a přibližně s 208 000 zákazníky pevného internetu a digitální televize. Výlučným majitelem akcií společnosti je skupina France Telecom prostřednictvím Atlas Services Belgie. Orange je našim zákazníkem od roku 2001.