Raiffeisenbank, a. s.

Řešení představuje moderní znalostní bázi, která zaměstnancům Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuální a jednotné informace o produktech a postupech

Aplikované řešení
Portálové řešení
„Řešení určené k managementu znalostí poskytuje našim zaměstnancům vždy aktuální a jednotné údaje o produktech a postupech. Je důležitým zdrojem informací, kteří využívají na denní bázi. Díky jeho rozvoji jsme získali další funkčnosti, které přinesly větší přehled a pomáhají nám pracovat efektivněji.“
Jan Čížek
Sales Support Specialist, Raiffeisenbank, a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Nástroj Knowledge Management jsme ve spolupráci s naší mateřskou firmou Soitron rozšířili o nové funkcionality, které zaměstnancům banky přinesly další zefektivnění jejich agendy.

Jelikož nástroj zastřešuje řízení celého životního cyklu článků (pozn.: název pro jakékoli materiály potřebné pro interní účely – pojmy, směrnice, postupy, nařízení, atd.), vedení banky záleželo na jeho dalším rozvoji a praktickém využití skrze různá oddělení.

Rozšíření funkcionalit se dotklo těchto součástí řešení:

Archivační zóna slouží k archivaci článků, jejichž platnost skončila.

Rozvoj Archivační zóny přinesl:

  • vytvoření přehledných archivů pro jednotlivé roky;
  • notifikace – oznamující potřebu přípravy archivu – při určitém počtu článků přijde upozornění oznamující nutnost archivovat dané články;
  • komplexní vyhledávání nad všemi zónami a archivy.

Propojení mezi Archivem článků a Active Directory (AD)

  • možnost omezovat články na čtení pro vybrané zaměstnance a hlavní organizační útvary z AD;
  • možnost cíleně informovat o novinkách vybrané organizační útvary;
  • prokazatelně seznamovat zaměstnance s metodikami v Archivu článků;
  • připravit prostředí pro další rozvoj.

Sledování změn v článcích

  • možnost sledovat změny nad články, například. kdo provedl změnu, případně kdo změnil nastavení práv.

Identifikace neaktivních uživatelů

  • správci článků mají možnost snadno identifikovat, kdo již není vlastníkem, připomínkovatelem nebo schvalovatelem jednotlivých článků;
  • také dokážou snadno změnit vlastníky článků i vlastníků úkolů, které je třeba ukončit.

Migrace dat z Equa bank

  • společnost Equa bank se začátkem tohoto roku spojila s Raiffeisenbank;
  • v rámci této fúze jsme zajistili migraci dat (např. přehled odpisových operací, účetní dokumenty, různé žádosti, reklamace, stížnosti, interní audity, platby, bezpečnostní informace apod.) z Equa bank a jejich umístění v archiv zóně RBook, čímž se zajistil přístup k dokumentům Equa bank v adresářové struktuře RB.

Bance Raiffeisenbank jsme dodali Knowledge Management systém s názvem Rbook. Řešení představuje moderní znalostní bázi, která zaměstnancům Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuální a jednotné informace prostřednictvím tzv. „článků“ (informace o jednotlivých bankovních produktech, interních procesech, postupech, manuálech a normách).

Hlavní ambicí Raiffeisenbank bylo zastřešit celý proces vytváření, připomínkování, schvalování, publikování a archivování tzv. „článků“ (informací o jednotlivých bankovních produktech, interních procesech, postupech, manuálech a normách) a přehledným způsobem je sdílet mezi zaměstnanci banky. Pro tento účel používala dosud Raiffeisenbank řešení na technologii Lotus Notes. To však jednak technologicky zastarávalo a jednak naráželo na více uživatelských úskalí. Banka se proto rozhodla starý systém vyřadit a nahradit jej moderním Knowledge Management řešením technologií Microsoft SharePoint.

Dodané řešení zákazníkovi přineslo:

  • zefektivnění práce s interními informacemi díky jednoduché tvorbě, schvalování a publikování článků, možnosti intuitivního vyhledávání informací a rychlého exportu článků do PDF;
  • zpřístupnění důležitých a aktuálních informací o produktech, směrnicích normách, postupech a procesech zaměstnancům banky v přehledné formě, které zajistí jednotné dodržování interní politiky;
  • sjednocení komunikace směrem ke klientovi – díky informacím o bankovních produktech, aktuálních kampaních či změnách vědí pracovníci na pobočkách či v call centrech poskytovat svým klientům vždy aktuální a správné informace;
  • zobrazení nejdůležitějších informací jednotlivým oddělením pomocí přehledných dashboardů;
  • zajištění vizuální moderního vzhledu a uživatelsky přívětivého prostředí systému díky redesignu řešení;
  • dodání moderního a flexibilního řešení na technologii Microsoft SharePoint s potenciálem dalšího rozvoje.

Důležitá fakta

Moderní design a uživatelsky přívětivé prostředí
Flexibilní řešení na platformě Microsoft SharePoint
Komplexní využití produktů Microsoft 365

Případová studie ke stažení

Informace o zákazníkovi

Raiffeisenbank je univerzální bankou působící na českém trhu již od roku 1993. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou v České republice. Do portfolia produktů banky patří vedení osobních a firemních účtů, úvěrových, investičních či spořicích produktů, jakož i poradenství pro firemní či korporátní klientelu.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.