Kontaktujte nás

Řešení představuje moderní znalostní bázi, která zaměstnancům Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuální a jednotné informace o produktech a postupech

Raiffeisenbank a. s.

Řešení představuje moderní znalostní bázi, která zaměstnancům Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuální a jednotné informace o produktech a postupech

Aplikované řešení
Portálové řešení

Informace o zákazníkovi

Raiffeisenbank je univerzální bankou působící na českém trhu již od roku 1993. Podle celkových aktiv je pátou největší bankou v České republice. Do portfolia produktů banky patří vedení osobních a firemních účtů, úvěrových, investičních či spořicích produktů, jakož i poradenství pro firemní či korporátní klientelu.

„Nasazením Knowledge Management řešení jsme získali nástroj, který nám zefektivnil tvorbu a zpřístupňování aktuálních informací napříč centrálou, pobočkami banky a call centry. Umožnilo nám ucelenou komunikaci se zákazníkem při poskytování informací o bankovních produktech, jakož i jednotné dodržování interní politiky. Zaměstnanci mají nepřetržitý přístup k aktuálním změnám, interním postupům, manuálům, směrnicím a normám.“
Tomáš Tyl
Projektový manažér , Raiffeisenbank a. s.

S čím jsme zákazníkovi pomohli?

Bance Raiffeisenbank jsme dodali Knowledge Management systém s názvem Rbook. Řešení představuje moderní znalostní bázi, která zaměstnancům Raiffeisenbank poskytuje vždy aktuální a jednotné informace prostřednictvím tzv. „článků“ (informace o jednotlivých bankovních produktech, interních procesech, postupech, manuálech a normách).

Hlavní ambicí Raiffeisenbank bylo zastřešit celý proces vytváření, připomínkování, schvalování, publikování a archivování tzv. „článků“ (informací o jednotlivých bankovních produktech, interních procesech, postupech, manuálech a normách) a přehledným způsobem je sdílet mezi zaměstnanci banky. Pro tento účel používala dosud Raiffeisenbank řešení na technologii Lotus Notes. To však jednak technologicky zastarávalo a jednak naráželo na více uživatelských úskalí. Banka se proto rozhodla starý systém vyřadit a nahradit jej moderním Knowledge Management řešením technologií Microsoft SharePoint.

Dodané řešení zákazníkovi přineslo:

  • zefektivnění práce s interními informacemi díky jednoduché tvorbě, schvalování a publikování článků, možnosti intuitivního vyhledávání informací a rychlého exportu článků do PDF;
  • zpřístupnění důležitých a aktuálních informací o produktech, směrnicích normách, postupech a procesech zaměstnancům banky v přehledné formě, které zajistí jednotné dodržování interní politiky;
  • sjednocení komunikace směrem ke klientovi – díky informacím o bankovních produktech, aktuálních kampaních či změnách vědí pracovníci na pobočkách či v call centrech poskytovat svým klientům vždy aktuální a správné informace;
  • zobrazení nejdůležitějších informací jednotlivým oddělením pomocí přehledných dashboardů;
  • zajištění vizuální moderního vzhledu a uživatelsky přívětivého prostředí systému díky redesignu řešení;
  • dodání moderního a flexibilního řešení na technologii Microsoft SharePoint s potenciálem dalšího rozvoje.

Důležitá fakta

Moderní design a uživatelsky přívětivé prostředí
Flexibilní řešení na platformě Microsfot SharePoint
Komplexní využití produktů Microsoft 365

Případová studie ke stažení

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.