Reference

Slovenská sporiteľňa logo

Slovenská spořitelna je v současnosti největší slovenská komerční banka. Má největší podíl na trhu vkladů, nejrozsáhlejší síť vlastních obchodních míst a dominantní postavení v oblasti vydávání platebních karet. Svým klientům poskytuje širokou škálu produktů a služeb, od tradičních běžných účtů, různé typy vkladních knížek, termínované vklady a služby platebního styku, úvěry, po nejmodernější služby elektronického bankovnictví. Se Slovenskou spořitelnou spolupracujeme od roku 2014.

CRM pro správu klientů ze segmentu malých a středných podniků

Slovenská sporiteľňa má ve svém portfoliu více než 30% firem ze segmentu SME. Klientské data, jakož i evidování vztahu s nimi, byly zpracovávány v různých systémech a nebyly dostuné na jednom místě. V rámci skupiny Erste již Microsoft Dynamics CRM znali a využívali jeho výhody. Aplikovaný byl pro práci s velkými korporátními klienty. I na základě této zkušenosti se Slovenská sporiteľňa rozhodla implementovat podobné řešení v rámci banky pro segment SME.

Základem řešení pro řízení vztahů s firemními klienty Slovenskej sporiteľňe je platforma Microsoft Dynamics CRM 2013. Jde o systém, který umožňuje komplexní pohled na klienta a zároveň nabízí robustní platformu pro další rozvoj CRM funkcionalit jakož i její integraci s jinými aplikacemi.

  • Slovenská spořiteľňa získala ve velmi krátkém čase plnohodnotné řešení pro řízení vztahů s firemními klienty ze segmentu SME;
  • vyšší přehlednost dat formou komplexního 360° pohledu na zákazníka a rychlejší přístup k nim spojením standardního Microsoft Outlook s Microsoft Dynamics CRM 2013 a možnost jejich synchronizaci;
  • řešení umožňuje snadné vyhledávání, přehled a výběr současných i potenciálních klientů, zjišťování stavu obchodních příležitostí a seznam plánovaných a uskutečněných aktivit;
  • riešenie umožňuje jednoduché vyhľadávanie, prehľad a výber súčasných aj potenciálnych klientov, zisťovanie stavu obchodných príležitostí a zoznam plánovaných a uskutočnených aktivít;
  • díky našemu řešení se podařilo zapojit produktové útvary přímo do péče o firemního klienta.
Stáhněte si případovou studii