CRM pro správu klientů ze segmentu malých a středných podniků
Slovenská sporiteľňa má ve svém portfoliu více než 30% firem ze segmentu SME. Klientské data, jakož i evidování vztahu s nimi, byly zpracovávány v různých systémech a nebyly dostuné na jednom místě. V rámci skupiny Erste již Microsoft Dynamics CRM znali a využívali jeho výhody. Aplikovaný byl pro práci s velkými korporátními klienty. I na základě této zkušenosti se Slovenská sporiteľňa rozhodla implementovat podobné řešení v rámci banky pro segment SME.
Základem řešení pro řízení vztahů s firemními klienty Slovenskej sporiteľňe je platforma Microsoft Dynamics CRM 2013. Jde o systém, který umožňuje komplexní pohled na klienta a zároveň nabízí robustní platformu pro další rozvoj CRM funkcionalit jakož i její integraci s jinými aplikacemi.
- Slovenská spořiteľňa získala ve velmi krátkém čase plnohodnotné řešení pro řízení vztahů s firemními klienty ze segmentu SME;
- vyšší přehlednost dat formou komplexního 360° pohledu na zákazníka a rychlejší přístup k nim spojením standardního Microsoft Outlook s Microsoft Dynamics CRM 2013 a možnost jejich synchronizaci;
- řešení umožňuje snadné vyhledávání, přehled a výběr současných i potenciálních klientů, zjišťování stavu obchodních příležitostí a seznam plánovaných a uskutečněných aktivit;
- riešenie umožňuje jednoduché vyhľadávanie, prehľad a výber súčasných aj potenciálnych klientov, zisťovanie stavu obchodných príležitostí a zoznam plánovaných a uskutočnených aktivít;
- díky našemu řešení se podařilo zapojit produktové útvary přímo do péče o firemního klienta.