Internet Mall

Společnost Internet Mall zefektivňuje řízení interních procesů

Aplikované řešení
Power Apps
Cloudové řešení
Vývoj aplikací
„Online aplikace odbourala nadbytečnou administrativní zátěž spojenou s tvorbou objednávek. Přinesla transparentnost, zautomatizovala a zefektivnila proces nákupu i zpracování faktur. Digitalizaci tohoto interního procesu vnímáme jako velký posun vpřed, ve kterém chceme pokračovat.“
Jiří Babický
Head of Procurement, Internet Mall

Implementácie

Aplikace, kterou jsme ve spolupráci s naší mateřskou společností Soitron dodali Internet Mall, sjednotila a zjednodušila řízení některých interních procesů. Zavedení centrálního systému přineslo detailnější přehled o realizovaných objednávkách a fakturách. Management zároveň získal moderní nástroj, díky kterému dokáže řídit náklady.

Před začátkem naší spolupráce v Internet Mall neexistoval centrální systém pro řízení indirect objednávek a faktur. Celý schvalovací proces indirect objednávek probíhal zejména prostřednictvím e-mailů, telefonátů a v papírové podobě.

Neproduktivní výměna důležitých informací nebyla žádoucí z hlediska časové a administrativní zátěže zaměstnanců. Pro management bylo postupem času náročné udržet si přehled nad přibývajícími objednávkami a fakturami. Vedení se proto rozhodlo zefektivnit řízení objednávek a faktur, a tím zajistit zaměstnancům větší komfort při jejich spravování.

V úvodní fázi projektu jsme u zákazníka provedli Proof of Concept (PoC). Zmapovali jsme aktuální situaci, ve spolupráci se zákazníkem jsme vybrali nákladově nejefektivnější technologii a nastavili detailnější plán projektu. Zákazník již historicky využíval Microsoft Office 365, díky čemuž bylo možné nové řešení postavit na platformě Microsoft Power Apps. Jako konektor na Power Apps se v tomto případě využila platforma Microsoft SharePoint.

Řešení zefektivnilo řízení indirect objednávek a faktur. Online aplikace podpořila digitální transformaci společnosti. Odbourala nadbytečnou administrativní zátěž spojenou s tvorbou interních objednávek. Proces schvalování žádanek se výrazně zkrátil, což má vliv na rychlejší vyřízení objednávek jednotlivých oddělení.

Aplikace je primárně určena pro indirect objednávky a využívají ji převážně oddělení nákup, právní oddělení, finanční oddělení a členové představenstva. Zavedení aplikace přineslo detailnější přehled o realizovaných objednávkách na zboží a služby.

Prípadové štúdie na stiahnutie

Informácie o klientovi

Společnost Internet Mall je součástí skupiny Mall Group. Mall Group s více než čtyřmi tisící zaměstnanci napříč regionem nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Kromě České republiky působí skupina také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku. Celkové tržby skupiny dosáhly v kalendářním roce 2021 20,5 mld. Kč. Skupina doručila přes 13 milionů objednávek celkem 4,9 milionu unikátních zákazníků. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Od jara je 2022 je Mall součástí e-commerce skupiny Allegro Group. Skupina Allegro je e-commerce platformou pro evropské spotřebitele i obchodníky a každoročně rychle roste. Skupina se sídlem v Lucembursku a kótovaná na Varšavská burza cenných papírů (WSE) provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Její polská doména Allegro.pl patří mezi deset nejnavštěvovanějších webových stránek elektronického obchodování na světě a zároveň se řadí mezi 100 nejnavštěvovanějších webových stránek na světě. Allegro poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k milionům nabídek za ty nejvýhodnější ceny.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.