Webinář o tom, jak ušetřit 20% času při práci s dokumenty

Webinář o tom, jak ušetřit 20% času při práci s dokumenty.

07. 10. 2021 od 13:00

Ztrácíte se v papírových dokumentech a v záplavě e-mailů s přílohami?

Millennium vás zve na webinář o tom, jak si zjednodušit díky Integrovanému managementu dokumentů (IMD) práci s dokumenty. Tento uživatelsky atraktivní nástroj vám umožní mít pod kontrolou celý životní cyklus dokumentů.

Ukážeme vám jak pomocí robustní platformy Micrsoft Office 365 můžete získat náskok před konkurencí a držet krok s technologickými trendy.

Zaměřujeme se na komfort používání.

Připravili jsme pro vás ukázku našeho nástroje vyvinutého pro střední i větší společnosti. Představíme vám firemní procesy, které jsou běžné při práci s vytvářením, úpravou či schvalováním dokumentů. Poradíme vám, jak efektivně spolupracovat s kolegy při vytváření směrnice, ale i jako kontrolovat, zda byly přečteny a odsouhlaseny tím správným zaměstnancům.

Nástroj IMD podporuje bezpečnost – poskytuje lepší kontrolu nad citlivými dokumenty. Přístup k nim je možné kontrolovat na základě uživatelských oprávnění. Výhodou je i podrobný přehled o tom, kdo dokument editoval a jak putoval mezi zaměstnanci. Řešení je možné integrovat s dalšími informačními systémy.

Program 07. 10. 2021

13:00  –  13:10   Úvod do Integrovaného managementu dokumentů.
13:10  –  13:25   Vytváření obsahu dokumentů a spolupráce s kolegy.
13:25  –  13:45   Jak schvalovat a publikovat směrnice v organizaci.
13:45  –  14:00   Převzetí, seznámení se směrnicí a potvrzení.
14:00  –  14:15   Závěr a prostor pro otázky

Řešení

Nástroj IMD je vhodný pro všechny typy společností. Své využití najde ve středních firmách i v korporacích. Dokáže zefektivnit fungování oddělení napříč celou organizací, např. HR, právní oddělení, oddělení auditu, oddělení kvality, oddělení BOZP a PO, sekretariát a jiné.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.