Millennium vás zve na webinář o tom, jak si zjednodušit díky Integrovanému managementu dokumentů (IMD) práci s dokumenty. Tento uživatelsky atraktivní nástroj vám umožní mít pod kontrolou celý životní cyklus dokumentů.
Ukážeme vám jak pomocí robustní platformy Micrsoft Office 365 můžete získat náskok před konkurencí a držet krok s technologickými trendy.
Připravili jsme pro vás ukázku našeho nástroje vyvinutého pro střední i větší společnosti. Představíme vám firemní procesy, které jsou běžné při práci s vytvářením, úpravou či schvalováním dokumentů. Poradíme vám, jak efektivně spolupracovat s kolegy při vytváření směrnice, ale i jako kontrolovat, zda byly přečteny a odsouhlaseny tím správným zaměstnancům.
Nástroj IMD podporuje bezpečnost – poskytuje lepší kontrolu nad citlivými dokumenty. Přístup k nim je možné kontrolovat na základě uživatelských oprávnění. Výhodou je i podrobný přehled o tom, kdo dokument editoval a jak putoval mezi zaměstnanci. Řešení je možné integrovat s dalšími informačními systémy.
13:00 – 13:10 Úvod do Integrovaného managementu dokumentů.
13:10 – 13:25 Vytváření obsahu dokumentů a spolupráce s kolegy.
13:25 – 13:45 Jak schvalovat a publikovat směrnice v organizaci.
13:45 – 14:00 Převzetí, seznámení se směrnicí a potvrzení.
14:00 – 14:15 Závěr a prostor pro otázky
Nástroj IMD je vhodný pro všechny typy společností. Své využití najde ve středních firmách i v korporacích. Dokáže zefektivnit fungování oddělení napříč celou organizací, např. HR, právní oddělení, oddělení auditu, oddělení kvality, oddělení BOZP a PO, sekretariát a jiné.