Na jaře tohoto roku jsme vám přinesli souhrn novinek, které souvisely s první velkou letošní aktualizací produktů Dynamics 365 a Power Platform. V tomto článku se zaměříme na podzimní aktualizaci, která stejně tak přináší mnohá vylepšení.
Společnost Microsoft neustále pracuje na inovacích, které pravidelně přináší svým zákazníkům. Přečtěte si, jakými vylepšeními prošly jednotlivé aplikace.
Novinky v Microsoft Dynamics 365
Z vybraných novinek v jednotlivých aplikacích uvádíme:
MD365 Sales
Nový zážitek z mobilního využití Dynamics 365 Sales
- jednoduché plnění běžných úkolů „za chodu“;
- nenáročné vyhledávání informací o zákaznících díky vylepšenému seznamu, formuláři a vyhledávání;
- snadné použití díky samostatné aplikaci.
Vylepšení použitelnosti
- zvýšení produktivity díky novým funkcím pro lepší zážitek z e-mailové komunikace;
- jednodušší práce na dokumentech s rozšířenými možnostmi PDF;
- efektivnější řízení dat díky zjednodušenému vyhledávání duplikátů a možností sloučení dokumentů.
MD365 Marketing
Rozšířené možnosti
- rychlejší vytváření poutavých e-mailů šitých na míru;
- tvorba a řízení obsahově bohatých příspěvků na sociální sítích a sledování jejich dosahu;
- možnost přímo editovat e-maily a formuláře;
- díky přímé integraci s Microsoft Teams možnost organizovat webináře a online setkání;
- jednodušší shromažďování údajů z vyplněných formulářů díky rozšířeným možnostem entit.
D365 Customer Service
Vylepšení skrz celé řešení
- analytika v minulosti vyhledávaných informací;
- vyhledávání informací v externích zdrojích;
- IoT upozornění a servisní historie;
- sledování aktivit s cílem automatického vytváření záznamů;
- Customer Service Workspace – nová aplikace umožňuje agentem zákaznických služeb provádět více úkolů najednou na několika zákaznických případech a plynule mezi nimi přepínat bez ztráty předchozí práce;
- moderní šablony e-mailů;
- intuitivní přikládání příloh k e-mailu;
- nové formuláře a dashboardy pro Zákaznický servis;
- vylepšení procesu pozastavení a obnovení SLA.
D365 Field Service
Efektivnější plánování
- odhad předpokládaného trvání jednotlivých druhů prací;
- vylepšená schopnost určení potřebných dovedností, což je možné využít při optimalizacích plánování lidských zdrojů;
- předpokládaná délka cesty technika na místo výkonu práce;
- vylepšený kalendář pracovních hodin podle zadaných požadavků.
Práce v terénu
- aktualizace mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service pro zvýšení efektivity práce techniků v terénu;
- zaznamenávání trvání prací jednotlivých techniků v mobilní aplikaci Dynamics 365 Field Service;
- vylepšení použitelnosti rezervačních formulářů pro techniky v terénu;
- náhled do kalendáře pro potřeby zadávání pracovních příkazů;
- modul Connected Field Service pro mobilní aplikaci Dynamics 365 Field Service.
Novinky v Power Platform
Power BI
V rámci Power BI nastala aktualizace tvorby reportů pro mobilní zařízení. Přibyly šablony stránek, jako například rozložení PowerPoint a stínový efekt (drop shadows). Změna nastala i při AI možnostech, kde byly aktualizovány Q & A, přidáno inteligentní popisy (sneak peak) či personalizované vizuály (náhled).
Power Apps
Moderní aplikace
- možnost přidat vlastní stránku v Návrháři aplikací v „model-driven apps“;
- v rámci mobilní aplikace je možné pracovat s e-maily;
- vylepšené záhlaví, mapa stránek a přepínání mezi aplikacemi;
- push notifikace pro mobilní rozhraní;
- nové vylepšené globální vyhledávání;
- offline režim „model-driven apps“;
- přechod na sjednocené rozhraní (Unified Interface);
- vylepšení UX v rámci podskupin a záložek formulářů v rámci mobilní aplikace Power Apps.
Pokud vás zaujala některá z novinek, o které jste nevěděli, poradíme vám, jak ji implementovat ve vaší společnosti. V případě, že procházíte digitální transformací a teprve přemýšlíte o implementaci CRM systému, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci, představíme demo a pomůžeme s nasazením CRM systému.