Ideální volbou se stal Microsoft Dynamics CRM 2011, pomocí kterého bylo možné dosáhnout stanovených cílů spořitelny.
Jedním z důležitých úkolů celého projektu byla integrace systému CRM se zavedenými systémy spořitelny v rámci celkového programu CBS (Core banking system). V denní dávkové integraci se tak zpracovává denně přes 150 milionů záznamů.
Systémovou integrací a nasazením systému Microsoft Dynamics CRM 2011 se nám tak podařilo dosáhnout stanovených cílů a přinést pro stavební spořitelnu ČMSS následující benefity:
- 360-stupňový pohled na informace o stávajících či potenciálních klientech a produktech, které pocházejí z různých systémů společnosti a poskytnou tak přehledný přístup k informacím na jednom místě,
- správu obsluhy klientů na základě definovaných kritérií a pravidel,
- správu regionální geografické struktury, která zajišťuje zařazování klientů do obsluhy obchodním zástupcem podle stanovených geografických kritérií,
- poskytnutí marketingové podpory umožněním evidence marketingových kampaní s možnostmi na plánování a přípravu jednotlivých marketingových aktivit,
- platformu pro další systémový rozvoj a modernizaci CRM řešení,
- možnost plánovat a rozhodovat se na základě vždy dostupných a aktuálních informací,
- nahrazení zastaralé a neefektivní evidence souborů ve formátu Microsoft Excel moderní technologií,
- intuitivní a přehledné uživatelské rozhraní.
V praxi tak CRM systém nejen zefektivní obsluhu zákazníků a zvýší produktivitu zaměstnanců spořitelny, ale jeho zavedení bude v konečném důsledku vést k vyšší spokojenosti zákazníků a k samotnému zvýšení ziskovosti díky lépe cílené a personalizované komunikaci s nimi.