Českomoravské stavební spořitelně jsme pomohli implementovat CRM systém

Českomoravské stavební spořitelně jsme pomohli implementovat CRM systém

Největší stavební spořitelně v České republice jsme pomohli dodat platformu pro efektivní řízení vztahů se zákazníky - Microsoft Dynamics CRM 2011.

Absence CRM systému, pomocí kterého by společnost efektivně uspokojovala své obchodní potřeby, jakož i efektivně řídila vztahy se zákazníky vyvrcholila v rozhodnutí nasadit v dnešní době již téměř nezbytnou technologii na zkvalitnění obsluhy zákazníků – systém pro řízení vztahů s nimi.

CRM klient ČMSS

Ideální volbou se stal Microsoft Dynamics CRM 2011, pomocí kterého bylo možné dosáhnout stanovených cílů spořitelny.

Jedním z důležitých úkolů celého projektu byla integrace systému CRM se zavedenými systémy spořitelny v rámci celkového programu CBS (Core banking system). V denní dávkové integraci se tak zpracovává denně přes 150 milionů záznamů.

Systémovou integrací a nasazením systému Microsoft Dynamics CRM 2011 se nám tak podařilo dosáhnout stanovených cílů a přinést pro stavební spořitelnu ČMSS následující benefity:

  • 360-stupňový pohled na informace o stávajících či potenciálních klientech a produktech, které pocházejí z různých systémů společnosti a poskytnou tak přehledný přístup k informacím na jednom místě,
  • správu obsluhy klientů na základě definovaných kritérií a pravidel,
  • správu regionální geografické struktury, která zajišťuje zařazování klientů do obsluhy obchodním zástupcem podle stanovených geografických kritérií,
  • poskytnutí marketingové podpory umožněním evidence marketingových kampaní s možnostmi na plánování a přípravu jednotlivých marketingových aktivit,
  • platformu pro další systémový rozvoj a modernizaci CRM řešení,
  • možnost plánovat a rozhodovat se na základě vždy dostupných a aktuálních informací,
  • nahrazení zastaralé a neefektivní evidence souborů ve formátu Microsoft Excel moderní technologií,
  • intuitivní a přehledné uživatelské rozhraní.

V praxi tak CRM systém nejen zefektivní obsluhu zákazníků a zvýší produktivitu zaměstnanců spořitelny, ale jeho zavedení bude v konečném důsledku vést k vyšší spokojenosti zákazníků a k samotnému zvýšení ziskovosti díky lépe cílené a personalizované komunikaci s nimi.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.