Projekt upgradu na Microsoft Dynamics CRM 2015 jsme realizovali agilním způsobem v průběhu 2 měsíců a k dnešnímu dni již může více než 50 zaměstnanců HB Reavis benefitovat z nových možností a funkcí, jakými jsou např. Activity management (Outlook client), mobilní CRM aplikace, lepší kompatibilita s ostatním programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerem a alternativními prohlížeči), atd. Vedle čistě technologického upgradu jsme pro klienta zrealizovali i drobné úpravy správ procesů Office Leasing a Retail Leasing a vypustili nepoužívané funkce stávajícího řešení.
Zajímavostí řešení je nasazení nejnovější verze Microsoft Dynamics CRM 2015 v hybridním scénáři, on-premise instalace v cloudu Microsoft Azure, protože zákazník již provozuje část infrastruktury v cloudu Microsoft Azure. Při on-premise verzi není nutná lokální infrastruktura – řešení lze nasadit na serverech v cloudu Microsoft Azure. Takto je umožněno použít i integrace na bázi SQL. Náklady na údržbu serverů, upgrade, nebo administraci tak nese provozovatel tohoto cloudu.
Se společností HB Reavis jsme začali spolupráci již v roce 2014 implementací intranetového řešení, které vedlo ke zefektivnění interních procesů a komunikace. Pokud uvažujete nad intranetem, inspirujte se případovou studií, kterou si můžete prohlédnout a stáhnout zde.