Novinky

Cloudové řešení pro HB Reavis

Pro klienta HB Reavis, kterému jsme připravovali i intranetové řešení, jsme upgradli Microsoft Dynamics CRM 4.0 na nejnovější verzi Microsoft Dynamics 2015 v hybridním scénáři, on-premise instalací v cloudu Microsoft Azure.

Společnost HB Reavis, jedna z vedoucích společností na trhu s nemovitostmi ve střední a východní Evropě, používala na správu zákazníků systém Microsoft Dynamics CRM, verzi 4.0. Jelikož tato verze již neuspokojovala současné potřeby společnosti, ale systém pro správu zákazníků od Microsoftu byl vyhovující, rozhodla se pro přechod na jeho novější verzi.

HB Reaavis upgrade CRM

Projekt upgradu na Microsoft Dynamics CRM 2015 jsme realizovali agilním způsobem v průběhu 2 měsíců a k dnešnímu dni již může více než 50 zaměstnanců HB Reavis benefitovat z nových možností a funkcí, jakými jsou např. Activity management (Outlook client), mobilní CRM aplikace, lepší kompatibilita s ostatním programovým vybavením (MS Office, Internet Explorerem a alternativními prohlížeči), atd. Vedle čistě technologického upgradu jsme pro klienta zrealizovali i drobné úpravy správ procesů Office Leasing a Retail Leasing a vypustili nepoužívané funkce stávajícího řešení.

Zajímavostí řešení je nasazení nejnovější verze Microsoft Dynamics CRM 2015 v hybridním scénáři, on-premise instalace v cloudu Microsoft Azure, protože zákazník již provozuje část infrastruktury v cloudu Microsoft Azure. Při on-premise verzi není nutná lokální infrastruktura – řešení lze nasadit na serverech v cloudu Microsoft Azure. Takto je umožněno použít i integrace na bázi SQL. Náklady na údržbu serverů, upgrade, nebo administraci tak nese provozovatel tohoto cloudu.

Se společností HB Reavis jsme začali spolupráci již v roce 2014 implementací intranetového řešení, které vedlo ke zefektivnění interních procesů a komunikace. Pokud uvažujete nad intranetem, inspirujte se případovou studií, kterou si můžete prohlédnout a stáhnout zde.