15. července 2020

CRM aplikace pro střední a malé firmy

Mezi důležité podmínky potřebné pro úspěšné fungování firmy patří efektivní práce s údaji, jejich využití pro účinné řízení obchodu a schopnost  reagovat na dynamické změny na trhu. Vhodně zvolený a nasazený CRM systém může pomoci k naplnění těchto předpokladů. Řešení Microsoft Dynamics 365 se řadí mezi top produkty, se kterými je to možné.

CRM aplikaci postavenou na platformě Microsoft Dynamics 365 mohou díky rozsáhlým možnostem přizpůsobení využívat všechny společnosti od velkých korporací až po malé firmy. Mnohostrannost a univerzálnost standardního Dynamics 365 však ne vždy plně zohledňuje potřeby a způsob fungování malých a středních firem. V nativní podobě se prostředí může zdát novému uživateli příliš komplikované.

CRM velké společnosti se může výrazně lišit od řešení pro menší firmu či neziskovou organizaci. Dlouholeté zkušenosti z implementace řešení pro společnosti různé velikosti odhalují v prvních fázích úvodní obavy zejména ze strany menších firem, které si zpočátku neumí představit, jak je komplexní a navenek robustní systém společnosti Microsoft možné přizpůsobit i jejich potřebám. Zákazníkům přinášíme předpřipravené CRM řešení zohledňující právě potřeby a požadavky menších a středních firem. Základ tvoří obchodní, marketingová agenda a přehledy a zobrazení.

Microsoft Dynamics 365_sales

Obchodní agenda zahrnuje:

  • evidenci zákazníků s rozsahem údajů pro potřeby slovenských a českých firem;
  • evidenci kontaktních osob;
  • zjednodušenou evidenci potenciálních zákazníkův;
  • zjednodušený management obchodních příležitostí;
  • management aktivit a komunikační historie propojený s Outlookem / Office 365;
  • kompletní obchodní proces od příležitosti až po projekt a fakturaci;
  • základní evidenci projektů / zakázek.

Marketingová agenda zahrnuje:

  • zjednodušený management marketingových kampaní;
  • marketingové seznamy.

Kromě zjednodušení a přizpůsobení datových struktur, CRM aplikace poskytuje předpřipravené:

  • základní přehledy, tzv. dashboardy;
  • zobrazení pro seznamy;
  • Word šablony pro nabídku a fakturu.

Microsoft Dynamics 365_customer

Řešíte ve vaší firmě obdobnou agendu, ale stále si nejste jisti, zda potřebujete CRM aplikaci? Přinášíme vám odpovědi na nejčastější zákaznické dotazy.

Základní CRM funkcionality poskytuje i náš účetní / eshopový systém. Jaké výhody nám přinese CRM aplikace?

Pokud vám CRM funkcionalita, kterou poskytuje váš stávající systém, vyhovuje, doporučujeme ji využívat nadále a nad novým CRM řešením se zamýšlet v případě, kdy sami zjistíte, že tyto funkcionality již nebudou dostatečné.

V praxi to znamená:

  • potřeba pracovat s konsolidovanými zákaznickými daty z více zdrojů a v kontextu;
  • možnost sledovat komunikační historii;
  • řídit pracovní agendu;
  • nebo detailněji sledovat a vyhodnocovat obchodní aktivity firmy.

Hledáme systém pro řízení našich obchodních činností, ale potřebovali bychom ho nasadit v krátkém časovém horizontu. Je to možné?

Zákazníkům přímo doporučujeme, aby měli nové řešení nasazeno co nejdříve. Reálné využívání systému je totiž nejlepším způsobem ověření správnosti jeho nastavení a shromáždění časné zpětné vazby, díky které lze provést úpravy ve fázi, dokud je to ještě jednoduché.

V případě náročnějších požadavků doporučujeme rozdělit dodání řešení na menší části, které bude mít zákazník k dispozici průběžně. Ty složitější části se přitom budou realizovat později. V praxi je možné první verzi použitelné aplikace dodat a nasadit přibližně za tři až čtyři týdny.

Kolik nás takové řešení bude stát?

Naše řešení není tradiční „krabicové“, které si nainstalujete a využíváte ho, jak je. CRM aplikace postavená na Dynamics 365 se však do značné míry dokáže přizpůsobit vašim požadavkům. Je to podobné, jako když si zařizujete dům nebo byt. Cenu řešení proto není možné stanovit paušálně, odvíjí se množství a složitosti vašich požadavků. Obecně lze říct, že požadavky na propojování aplikace s jinými systémy nebo automatizace mají největší dopad na cenu.

Potřebovali bychom mít systém propojen s naším účetnictvím. Je to možné?

Dynamics 365 je velmi otevřený systém a lze jej propojit prakticky s jakoukoliv jinou externí aplikací, včetně účetnictví. Forma a složitost takového propojení může být různá – od manuálních, přes poloautomatické až po plně automatické řešení. Výběr záleží na vašich konkrétních požadavcích, přičemž vždy doporučujeme přihlížet na nejlepší možný poměr „cena / výkon“, protože zbytečně složité integrace ovlivňují cenu řešení.

Připravujeme pro vás další články, ve kterých vám přiblížíme, jak v CRM probíhá kompletní obchodní proces od příležitosti až po projekt a fakturaci nebo jak řídit marketingové kampaně.

Pokud hledáte systém, který by zefektivnil vaše obchodní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.