ČSOB poskytuje ONLINE poradenství pomocí CRM aplikace

ČSOB poskytuje ONLINE poradenství pomocí CRM aplikace

Československá obchodní banka (ČSOB) pokračuje v dlouhodobé strategické vizi digitální transformace procesů. Tentokrát se zaměřila na zefektivnění plánování a realizace ONLINE setkání s klienty přímo pomocí CRM aplikace.

Ukazuje se, že pandemie posílila digitalizaci i v bankovnictví. Klienti začali více využívat online služby, což bylo přirozenou odpovědí na období, během kterého byla omezena osobní setkání.

ČSOB záleží na kvalitním poskytování služeb, čímž zaručuje klientům komfort při řešení jejich požadavků. I v tomto případě zareagovala na jejich potřeby a do programu digitální transformace zahrnula jako jednu z priorit zefektivnění a zjednodušení plánování a provádění ONLINE poradenství pro klienty.

„ONLINE poradenství, resp. vzdálený kontakt poradce s klientem banky se stává stále častějším způsobem komunikace. Je využíván v retailovém bankovnictví i call centru. Portfolio zákazníků ČSOB preferuje používání digitálních kanálů, zejména mobilního bankovnictví. Toto je způsob, jak se poradce stává součástí ONLINE světa klienta bez nutnosti fyzického kontaktu.“ Pavel Drozd, Zástupce ředitele Divize řízení retailové pobočkové sítě regiony Slovenska, ČSOB

Klientští pracovníci při své práci již využívají CRM aplikaci, která shromažďuje na jednom místě všechny relevantní informace bez ohledu na zdrojový kanál a poskytuje efektivnější a osobnější obsluhu klientů všech segmentů.

Rozšíření CRM aplikace přineslo novou funkcionalitu, která umožňuje přímo v jejím prostředí naplánovat a uskutečnit ONLINE setkání s klientem.

Rychlé a jednoduché plánování

Klientský pracovník při plánování ONLINE setkání získává všechny potřebné údaje z CRM aplikace. CRM aplikace automaticky zajistí naplánování setkání v online telekonferenčním systému banky. Následně klient obdrží e-mailem pozvánku s detailními informacemi. Na setkání se klientský pracovník připojuje přímo v CRM aplikaci bez nutnosti manuálního spouštění telekonferečného systému.

Hlavní benefity, které přináší nová volba – ONLINE poradenství

  • Snadné plánování – klientský pracovník vykonává veškeré aktivity přímo v CRM aplikaci bez potřeby vstupování do dalších systémů. Propojení systémů na pozadí je automatizované.
  • Manažerský reporting – vedení banky získalo detailnější přehled o managementu setkání.
  • Připojení na telekonferenční systém přímo v CRM – ČSOB aktuálně využívá telekonferenční systém společnosti CISCO. CRM řešení však lze v budoucnu propojit i s dalšími telekonferenčními systémy, mezi které patří i Microsoft Teams.
  • Optimalizace vytížení – díky propojení konferenčního systému s CRM řešením byla dosažena lepší optimalizace CISCO systému.

Plánování a realizace ONLINE poradenství přímo v CRM je další ukázkou toho, jak dané řešení kontinuálně přináší nové funkcionality a benefity, díky kterým je ČSOB stále více přístupnější pro klienty. Projekt jsme zrealizovali v rekordně krátkém čase se zohledněním byznys priorit banky.

Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.