Československá obchodní banka (ČSOB) pokračuje v dlouhodobé strategické vizi digitální transformace procesů. Tentokrát se zaměřila na zefektivnění plánování a realizace ONLINE setkání s klienty přímo pomocí CRM aplikace.
Ukazuje se, že pandemie posílila digitalizaci i v bankovnictví. Klienti začali více využívat online služby, což bylo přirozenou odpovědí na období, během kterého byla omezena osobní setkání.
ČSOB záleží na kvalitním poskytování služeb, čímž zaručuje klientům komfort při řešení jejich požadavků. I v tomto případě zareagovala na jejich potřeby a do programu digitální transformace zahrnula jako jednu z priorit zefektivnění a zjednodušení plánování a provádění ONLINE poradenství pro klienty.
|
Klientští pracovníci při své práci již využívají CRM aplikaci, která shromažďuje na jednom místě všechny relevantní informace bez ohledu na zdrojový kanál a poskytuje efektivnější a osobnější obsluhu klientů všech segmentů.
Rozšíření CRM aplikace přineslo novou funkcionalitu, která umožňuje přímo v jejím prostředí naplánovat a uskutečnit ONLINE setkání s klientem.
Klientský pracovník při plánování ONLINE setkání získává všechny potřebné údaje z CRM aplikace. CRM aplikace automaticky zajistí naplánování setkání v online telekonferenčním systému banky. Následně klient obdrží e-mailem pozvánku s detailními informacemi. Na setkání se klientský pracovník připojuje přímo v CRM aplikaci bez nutnosti manuálního spouštění telekonferečného systému.
Hlavní benefity, které přináší nová volba – ONLINE poradenství
Plánování a realizace ONLINE poradenství přímo v CRM je další ukázkou toho, jak dané řešení kontinuálně přináší nové funkcionality a benefity, díky kterým je ČSOB stále více přístupnější pro klienty. Projekt jsme zrealizovali v rekordně krátkém čase se zohledněním byznys priorit banky.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.