Novinky

Efektivnější e-mailové kampaně v Patria Finance

Dokázat oslovit ty správné zákazníky v tom správném čase a s tou správnou nabídkou je dnes výzvou pro mnoho společností. Společnost Patria Finance, člen skupiny ČSOB, se rozhodla v zájmu naplňování této strategie pro zavedení řešení automatizace marketingu s pilotní oblastí emailových kampaní.

Řešení bylo vytvořeno na platformě Microsoft Dynamics 365 s rozšířením ClickDimensions. Cílem bylo jednak zefektivnit a zrychlit přípravu marketingových aktivit, primárně emailové komunikace, ale především rozšířit její možnosti, získávat cennou zpětnou vazbu a aktivně s ní pracovat.

Pilotně se v duchu “best practise” začalo v malém, zavedením emailových kampaní, které si nyní dokáže marketing organizovat end-to-end ve vlastní režii, od přípravy samotného mailingu až po jeho exekuci a vyhodnocení, včetně cenné zpětné vazbě o doručení, otevření či kliknutí na emailovou zprávu. Výhodou řešení je ale zejména jeho potenciál nabídnout do budoucna komplexní řešení, které efektivně propojuje marketingové aktivity s obchodními a umožňuje tak efektivně zautomatizovat procesy “nurturing” nebo “lead-generation”.

ClickDimensions Marketing Automation pre Patria Finance

Společnost Millennium, jako partner společnosti ClickDimensions pro český a slovenský trh, řešení realizovala ve velmi krátkém čase – první fázi řešení se zákazníkovi podařilo dodat v průběhu jednoho měsíce. Zákazník se momentálně s řešením “seznamuje” v pilotním provozu, na jehož základě se navrhne nejlepší plán dalšího rozvoje a priority potřeb.

Více se o řešení dočtete v našem článku, kde si můžete stáhnout eBook o automatizaci marketingových aktivit a jejích výhodách v anglickém jazyce zdarma.

Pokud i Vás zaujala možnost zefektivnit marketing ve Vaší firmě, napište nám.

Kontaktujte nás

  • 6. února 2017
  • | Categories: CRM