Dokázat oslovit ty správné zákazníky v tom správném čase a s tou správnou nabídkou je dnes výzvou pro mnoho společností. Společnost Patria Finance, člen skupiny ČSOB, se rozhodla v zájmu naplňování této strategie pro zavedení řešení automatizace marketingu s pilotní oblastí emailových kampaní.
Řešení bylo vytvořeno na platformě Microsoft Dynamics 365 s rozšířením ClickDimensions. Cílem bylo jednak zefektivnit a zrychlit přípravu marketingových aktivit, primárně emailové komunikace, ale především rozšířit její možnosti, získávat cennou zpětnou vazbu a aktivně s ní pracovat.
Pilotně se v duchu „best practise“ začalo v malém, zavedením emailových kampaní, které si nyní dokáže marketing organizovat end-to-end ve vlastní režii, od přípravy samotného mailingu až po jeho exekuci a vyhodnocení, včetně cenné zpětné vazbě o doručení, otevření či kliknutí na emailovou zprávu. Výhodou řešení je ale zejména jeho potenciál nabídnout do budoucna komplexní řešení, které efektivně propojuje marketingové aktivity s obchodními a umožňuje tak efektivně zautomatizovat procesy „nurturing“ nebo „lead-generation“.
Společnost Millennium, jako partner společnosti ClickDimensions pro český a slovenský trh, řešení realizovala ve velmi krátkém čase – první fázi řešení se zákazníkovi podařilo dodat v průběhu jednoho měsíce. Zákazník se momentálně s řešením „seznamuje“ v pilotním provozu, na jehož základě se navrhne nejlepší plán dalšího rozvoje a priority potřeb.
Více se o řešení dočtete v našem článku, kde si můžete stáhnout eBook o automatizaci marketingových aktivit a jejích výhodách v anglickém jazyce zdarma.
Pokud i Vás zaujala možnost zefektivnit marketing ve Vaší firmě, napište nám.