Banka hledá nové řešení pro moderní, rozšiřitelný a přizpůsobitelný frontendový systém na obsluhu klientů. Nový systém zaměstnancům banky poskytne konsolidovaný 360 ° pohled na klienta, umožní jim řídit a automatizovat marketingové kampaně či efektivně řídit prodejní procesy. Řešení bude samozřejmě úzce propojeno s ostatními systémy banky.
Zákazník se i na základě našich doporučení rozhodl neřešit hned „velké“ RFP, ale realizovat nejdříve mini-projekt PoC. Cíle PoC jsou blíže se seznámit s danou platformou a poznat její možnosti, hlouběji zanalyzovat Podnikové požadavky a na jejich základě připravit fit-gap analýzu a rámcový solution blueprint. Dalším cílem je odhadnout náklady na realizaci implementace Dynamics CRM pro celou banku. Předpokládané trvání PoC je 2 měsíce a jeho součástí je i implementace vybraných byznys scénářů v testovacím prostředí banky.
Po skončení PoC, na základě získaných výstupů, získá zákazník mnohem jasnější představu o tom, co všechno je možné, co reálně potřebuje a jak je možné toho dosáhnout. My jako dodavatel blíže poznáme zákazníka a jeho potřeby, dokážeme mnohem přesněji stanovit časové a cenové odhady a nastavit tak i reálná očekávání. V případě úspěchu PoC má tak pokračování projektu mnohem jasnější kontury a dodávky osazeny v čase a penězích, jako by vzešlo jen z odpovědi na jedno „velké“ RFP.