7. října 2019

Microsoft Dynamics 365 for Marketing: komplexní řešení pro řízení akcí

Představa, že CRM systém slouží jen obchodnímu oddělení, patří mezi nejčastější mýty. CRM lze využít i při řízení marketingových aktivit, zákaznického servisu či při práci v terénu. Pokud hledáte nástroj, který vám zjednoduší proces organizace akcí, pomoci vám může modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing.

V současné době mezi marketingové činnosti společností často patří i příprava „eventů“, na které jsou zváni jejich stávající nebo potenciální zákazníci. Příprava takové akce znamená složité a časově náročné organizování, plánování, vedení rozpočtu a v neposlední řadě přípravu kvalitního marketingového obsahu.

Můžete to svěřit eventovým agenturám, které se za vás postarají o všechny organizační momenty, nebo to vyřešit po vlastní ose. Společnost Microsoft nabízí modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing, který představuje komplexní nástroj pro řízení marketingových činností na jednom místě.

marketing modul

Cloudový modul Microsoft Dynamics 365 for Marketing je robustní nadstavbou pro Dynamics 365 se širokou škálou mocných nástrojů, které umožňují efektivní řízení marketingových kampaní spojené s organizací akcí. Řešení obsahuje velké množství automatizovaných nástrojů pro segmentaci, vyhodnocení a skórování záznamů. Díky přednastavenému marketingovému obsahu se tvorba e-mailů a formulářů stává rychlou a příjemnou prací.

Řešení umožňuje:

  • mít všechny potřebné informace v jednom modulu;
  • připravovat a sledovat průběh a stav akcí;
  • vytvářet atraktivní marketingový obsah a posílat ho na vybrané segmenty kontaktů;
  • vyhodnocovat úspěšnost provedených kampaní (například doručení a otevření odeslaných e-mailů, počty kliknutí na jednotlivé odkazy) a akcí;
  • vytvářet reporting zobrazující výsledky provedených marketingových akcí na přehledných dashboardech.

Dynamics 365 dashboards

Samostatní platforma nebo součást CRM

Modul může být součástí již existujícího CRM řešení, díky čemu se využívá stejná databáze kontaktů a obchodních vztahů a následně se podporuje obchodní a servisní činnost společnosti. Různá oddělení si vzájemní sdílí informace o zákaznících, ovšem každá oblast se věnuje jenom svým činnostem.

Kromě toho existuje možnost tzv. „Stand-alone“ využití řešení, kdy společnost využívá jenom samotný modul pro řízení marketingových činnosti. V takovém případě není potřeba zavádět jiné CRM moduly na platformě Microsoft Dynamics 365, protože Microsoft Dynamics 365 for Marketing je možné využívat i jako samostatnou platformu.

Co můžete spravovat pomocí Dynamics 365 for Marketing?

Marketingový obsah – příprava obrázkového, textového a jiného obsahu pro následnou tvorbu marketingových e-mailů, stránek a formulářů. Díky „Drag and Drop“ editorům je tvorba obsahu velmi rychlá a snadná pro každého uživatele. Pro pokročilejší uživatele existuje možnost se přepnout na HTML editor.

 Správa akce – proces skládající se z několika obsáhlých fází, pomáhá uživatelům pečlivě a kompletně připravit akci. Proces je určen pro plánování a sestavování rozpočtu akce, její propagaci a publikování, registraci účastníků, rozvržení jednotlivých přednášek a přednášejících, vyhodnocování úspěšnosti akce a návratnosti investic vynaložených na jeji přípravu.

Tvorba segmentů – pomocí vybraných kritérií a filtrů systém přesně vyhledá správné kontaktní osoby, na níž se zacílí naplánovaná akce.

Cesta zákazníka („customer journey“) – efektivní tvorba obsáhlých marketingových kampaní skládajících se z několika kroků umožňuje zaměřit se na vybrané segmenty, odesílat marketingové e-maily a reagovat na interakce s kontaktními osobami pomocí nastavených čekacích a akčních podmínek. Navíc před spuštěním cesty zákazníka systém zkontroluje připravenou kampaň, zda obsahuje chyby a zda v ní nechybí obsah požadovaný zákonem.

Lead skóring – nastavení automatické tvorby leadů a jejich skórování na základě nastavených pravidel může navazovat na spolupráci s obchodním oddělením, které může dále pracovat s vytvořenými leady.

 

dynamics 365 journey

Pro jaké společnosti je řešení vhodné?

  • „Microsoft friendly“ společnosti, které chtějí využít další možností produktů společnosti Microsoft a udělat nadstavbu pro jejich CRM řešení, které zefektivní jejich marketingové činnosti;
  • eventové agentury zabývající se organizací kongresů, konferencí, přednášek, prezentací, večírků a dalších společenských akcí;
  • organizátoři veletrhů a výstav;
  • velké korporátní společnosti, které organizují interní události pro své zaměstnance nebo události pro veřejnost;
  • výrobní nebo komerční společnosti, organizující např. dny otevřených dveří a další prezentační akce pro své stávající nebo potenciální zákazníky;
  • showroomy a výstavní sály zvoucí na veřejné akce.

Chtěli byste se dozvědět bližší informace o modulu Microsoft Dynamics 365 for Marketing? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.