V dnešní datově orientované ekonomice je schopnost efektivně zpracovávat a analyzovat velké objemy dat klíčovým faktorem úspěchu každé organizace. Řešení, které dokáže usnadnit tuto náročnou úlohu a zpřístupnit informace širokému okruhu uživatelů, je tak žádané. Naša inovativní softwarová asistentka Millada představuje právě takovou možnost.
Millada je sofistikovaný softwarový nástroj založený na nejmodernějších technologiích umělé inteligence (AI), který umožňuje uživatelům interagovat s daty přirozeným jazykem. Ať už jde o složité analytické dotazy nebo jednoduché požadavky na získání informací, poskytuje přesné a relevantní odpovědi v reálném čase. „Millada je nástroj, který mění způsob, jakým firmy využívají data, a nabízí odpovědi na otázky typu, jak s nimi pracovat, které je dlouho trápily. Zefektivňuje práci, zvyšuje konkurenceschopnost a maximálně využívá potenciál umělé inteligence,“ odhaluje Andrej Jenčo, náš Business Intelligence Team Lead.
Na základě pokročilých algoritmů pro zpracování přirozeného jazyka a strojového učení je Millada schopna porozumět sémantice uživatelských dotazů a identifikovat relevantní informace v rozsáhlých datových zdrojích. „V době, kdy se stále častěji diskutuje o možnostech využití AI, přichází Millada s jedinečným řešením, které zpřístupňuje firemní data každému zaměstnanci, nejen manažerům nebo IT specialistům. Millada dělá z datové demokracie realitu,“ vyzdvihuje Andrej.
Podle našich dat stráví běžný zaměstnanec až 70 % svého času hledáním a ověřováním odpovědí na své otázky. Navíc se často při jejich získávání musí spoléhat na IT oddělení nebo dodavatele služeb, což proces zpomaluje a snižuje efektivitu. S Milladou to již není potřeba, protože umožňuje:
I proto je Millada více než jen nástroj pro práci s daty – je to asistentka, která umožňuje s firemním informačním systémem komunikovat formou dialogu. Tak mohou zaměstnanci efektivně využívat dostupná data, klást otázky a dostávat jasné odpovědi v reálném čase.
Jedna česká společnost zabývající se výrobou a prodejem nedávno nasadila Milladu k transformaci svých interních procesů a zákaznických služeb. Implementace umělé inteligence pomohla zefektivnit rutinní úkoly, zlepšit přístup k firemním informacím a výrazně zvýšit kvalitu zákaznické podpory. Usnadňuje práci zaměstnancům v zákaznických službách a napomáhá jim s rozhodováním na základě informací a dat, které má k dispozici, protože je integrovaná s databázemi a dalšími firemními systémy. Tak umožňuje rychlé a přesné odpovědi na zákaznické dotazy, čímž snížila této firmě zatížení zákaznické podpory a zlepšila nákupní zkušenost zákazníků.
Například zákaznický chatbot Millady, integrovaný s databázemi, poskytuje rychlé informace o produktech a objednávkách. Tento nástroj zvyšuje komfort zákazníků a snižuje potřebu zapojení lidské obsluhy. A co více, manažeři získali v reálném čase přístup k datům prostřednictvím chatbota, který umožňuje exportovat výstupy do různých formátů, což usnadňuje rozhodování na základě přesných a aktuálních informací.
„Millada rovněž podporuje interní komunikaci mezi zaměstnanci, například v oblasti HR nebo výroby, kde umožňuje rychlé vyhledávání a třídění dokumentů na základě kontextu,“ uvádí Andrej. Automatizovaná analýza e-mailů pomocí Millady zvyšuje přesnost a rychlost zpracování, čímž odlehčuje zaměstnancům od rutinních úkolů.
Millada přináší revoluci v práci s firemními daty a komunikací. Organizacím umožňuje maximálně využít potenciál umělé inteligence a poskytuje všem zaměstnancům přístup k informacím, které potřebují pro efektivní práci.
Díky své schopnosti neustále se učit a zlepšovat, se stává nepostradatelným nástrojem pro organizace, které chtějí získat maximální hodnotu ze svých dat. „S Milladou se data stávají dostupnějšími, procesy rychlejšími a rozhodování snazším,“ uzavírá Andrej.
Hledáte spolehlivého IT partnera, který vám pomůže naplnit vaše byznys cíle? Neváhejte nás kontaktovat. Náš tým si společně s vámi projde vaše požadavky a navrhne nejvhodnější řešení.