Heineken Slovensko je zcela první společností v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží, která využívá CRM umístěné v cloudu. Jedinečnost tohoto inovativního řešení jsme spolu s Heinekenem předvedli na CRM konferenci konané 11. 4. 2017 v Praze.
CRM konference sdružila obchodní ředitele a osoby odpovědné za nastavování strategie řízení vztahů se zákazníky. Přibližně 80 společností si přišlo pro dávku inspirace na téma „Jak si správně vybrat CRM pro růst byznysu“.
Hlavním úkolem speaker-ů bylo předvést, jak vypadá celý proces výběru a implementace CRM řešení v praxi. Návštěvníci měli možnost dozvědět se, jaké jsou nejdůležitější rozhodovací kritéria při výběru technologie a dodavatele, v čem spočívá náročnost takové technologické implementace a také více o funkcionalitách a benefitech, které přináší online CRM systém pro společnosti.
Konference jsme se zúčastnili spolu s naším klientem, společností Heineken Slovensko. Ten publiku poprvé představil námi implementovanou technologickou inovaci v podobě online CRM, postaveném na platformě Microsoft Dynamics 365. Zajímavostí nebyly jen benefity, které CRM řešení společnosti Heineken přineslo, ale i fakt, že se jedná o vůbec první využití online CRM v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží na Slovensku. Heineken tak získal postavení technologického inovátora. Jako absolutně první prodává pivo z cloudu! ?
Řešení přispělo k několikanásobnému zvýšení rychlosti a kvality obsluhy klientů společnosti. CRM systém zjednodušil práci zaměstnancům Heinekenu v oblasti prodeje, marketingu či zákaznického servisu.
Příběhem digitální transformace společnosti Heineken Slovensko se mohli na konferenci inspirovat všichni návštěvníci. Pro ty, kteří se události nemohli zúčastnit, připravíme během nejbližších dnů článek speciálně o tom, jak Heineken prodává pomocí CRM systému pivo z cloudu.