1. března 2015

Nasadili jsme Centrální registr smluv na platformně Sharepoint 2013

Centrální registr smluv přináší do slovenské banky nový způsob spolupráce při tvorbě dokumentů. Dodané řešení je postaveno na Microsoft Sharepoint 2013.

Původní způsob práce s dokumenty znamenal, že smluvní dokumentace v bance byla připravována a připomínkování bez podpůrných nástrojů a dohledatelnosti změn. Výměna dokumentů probíhala prostřednictvím mailové kominukácie a sdílených složek. Finální dokumentace se uchovávala v archivu a přidružené informace byly evidovány v jednoduchém rejstříku. Cílem projektu byla proto účinnější spolupráce na dokumentech a jejich následné uchovávání na jednom centrálním místě s řízeným přístupem.

Nové řešení komplexně pokrývá proces tvorby smluvní dokumentace, proces připomínkování a schvalování, napříč odděleními banky. Nová smluvní dokumentace vzniká a je tvořena během několika kroků a aktivit. Během toho je doplňována o potřebné údaje tak, aby na konci vznikl finální dokument, připraven k podpisu a další archivaci.

Centrální registr smluv je určen pro oddělení vnitřních služeb, právní oddělení a oddělení nákupu. Přístup dalším uživatelům lze zřídit podle potřeby.

Vývoj Centrálního registru smluv trval 4 měsíce a pracuje s ním více než 100 uživatelů.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.