Centrální registr smluv přináší do slovenské banky nový způsob spolupráce při tvorbě dokumentů. Dodané řešení je postaveno na Microsoft Sharepoint 2013.
Původní způsob práce s dokumenty znamenal, že smluvní dokumentace v bance byla připravována a připomínkování bez podpůrných nástrojů a dohledatelnosti změn. Výměna dokumentů probíhala prostřednictvím mailové kominukácie a sdílených složek. Finální dokumentace se uchovávala v archivu a přidružené informace byly evidovány v jednoduchém rejstříku. Cílem projektu byla proto účinnější spolupráce na dokumentech a jejich následné uchovávání na jednom centrálním místě s řízeným přístupem.
Nové řešení komplexně pokrývá proces tvorby smluvní dokumentace, proces připomínkování a schvalování, napříč odděleními banky. Nová smluvní dokumentace vzniká a je tvořena během několika kroků a aktivit. Během toho je doplňována o potřebné údaje tak, aby na konci vznikl finální dokument, připraven k podpisu a další archivaci.
Centrální registr smluv je určen pro oddělení vnitřních služeb, právní oddělení a oddělení nákupu. Přístup dalším uživatelům lze zřídit podle potřeby.
Vývoj Centrálního registru smluv trval 4 měsíce a pracuje s ním více než 100 uživatelů.