Nové CRM řešení přinese firemní a privátní bankovnictví Slovenské spořitelny blíže ke klientům

20. června 2022

Nové CRM řešení přinese firemní a privátní bankovnictví Slovenské spořitelny blíže ke klientům

Slovenská spořitelna nabízí svým firemním a privátním klientům kromě kvalitních produktů také prvotřídní poradenské služby. Velkou roli v tomto úsilí hrají i inovace a moderní digitální řešení. Naše společnost pomáhá bance naplňovat tuto strategii, a to aktuálně migrací a modernizací cloudového CRM řešení.

Největší komerční banka na Slovensku, Slovenská spořitelna, patří mezi naše významné zákazníky. Již v minulosti jsme byli součástí několika projektů, které zefektivnily práci zaměstnanců a zlepšily obsluhu klientů.

Prioritou banky je neustále nabízet nejmodernější služby ve finančním světě. Neodlučitelnou součástí této strategie je i adekvátní systémová podpora ve formě moderních a ověřených technologií. A právě s tímto záměrem se přistoupilo i k modernizaci CRM řešení pro segmenty firemního a privátního bankovnictví. Zvolená cloudová byznys platforma Microsoft Dynamics 365 poskytuje mnoho funkcionalit a benefitů pro vytvoření systému, který je zdrojem důležitých klientských informací a má pomáhat pracovníkům banky efektivně a pohodlně poskytovat poradenské, prodejní i servisní služby.

Cloud pomáhá zdolávat nové výzvy

Implementované řešení je ze strategického pohledu pro Slovenskou spořitelnu dalším důležitým nástrojem, pomocí něhož se ještě více přiblíží ke klientům.

„V projektu migrace CRM aplikace do nového cloudového řešení Dynamics 365 spolupracujeme se stejným dodavatelem, jako tomu bylo před 8 lety. Věříme, že i tento projekt bude stejně úspěšný a náš nový core systém pro firemní klienty bude nabízet vyšší datovou dynamičnost, flexibilitu a nové možnosti interakce s klientem,“ vysvětluje Jozef Jackuliak, vedoucí LABu klientské prosperity firem Slovenské spořitelny.

S cloudovým CRM řešením banka získá mnohé benefity:

  • umožňuje flexibilnější a rychlejší rozvoj řešení, což pomůže bance promptně reagovat se měnící se byznys potřeby a priority;
  • otevírá cestu k sofistikovaným funkcionalitám, jakými jsou např. prediktivní AI nástroje;
  • zajišťuje pracovníkům dostupnost aplikace na jejich zařízení přímo u klienta, kdykoli a kdekoli.

Na projektu pracuje certifikovaný tým našich konzultantů a architektů.

„Velice si vážím důvěry, kterou nám Slovenská spořitelna projevila. Pevně ​​věřím, že díky našim zkušenostem, houževnatosti a chytrému týmu, na který jsem opravdu pyšný, pomůžeme bance naplnit její ambiciózní cíle. „Banky nás baví“ a doufám, že i tento projekt bude toho důkazem,“ s úsměvem dodává Richard Sládek, Finance Business Unit Lead, Millennium.

Jelikož jde o klíčové řešení, naším společným cílem je dodat ho v nejkratším možném čase, aby mohla banka začít využívat jeho benefity co nejdříve. Díky dobré připravenosti zákazníka, našim dovednostem a vhodným rozfázováním dodávky směřujeme k tomu, aby jeho výhody začal využívat již během letošního léta.

Pokud hledáte řešení, které by zefektivnilo vaše obchodní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

 

 

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.