Slovenská spořitelna nabízí svým firemním a privátním klientům kromě kvalitních produktů také prvotřídní poradenské služby. Velkou roli v tomto úsilí hrají i inovace a moderní digitální řešení. Naše společnost pomáhá bance naplňovat tuto strategii, a to aktuálně migrací a modernizací cloudového CRM řešení.
Největší komerční banka na Slovensku, Slovenská spořitelna, patří mezi naše významné zákazníky. Již v minulosti jsme byli součástí několika projektů, které zefektivnily práci zaměstnanců a zlepšily obsluhu klientů.
Prioritou banky je neustále nabízet nejmodernější služby ve finančním světě. Neodlučitelnou součástí této strategie je i adekvátní systémová podpora ve formě moderních a ověřených technologií. A právě s tímto záměrem se přistoupilo i k modernizaci CRM řešení pro segmenty firemního a privátního bankovnictví. Zvolená cloudová byznys platforma Microsoft Dynamics 365 poskytuje mnoho funkcionalit a benefitů pro vytvoření systému, který je zdrojem důležitých klientských informací a má pomáhat pracovníkům banky efektivně a pohodlně poskytovat poradenské, prodejní i servisní služby.
Implementované řešení je ze strategického pohledu pro Slovenskou spořitelnu dalším důležitým nástrojem, pomocí něhož se ještě více přiblíží ke klientům.
|
S cloudovým CRM řešením banka získá mnohé benefity:
Na projektu pracuje certifikovaný tým našich konzultantů a architektů.
|
Jelikož jde o klíčové řešení, naším společným cílem je dodat ho v nejkratším možném čase, aby mohla banka začít využívat jeho benefity co nejdříve. Díky dobré připravenosti zákazníka, našim dovednostem a vhodným rozfázováním dodávky směřujeme k tomu, aby jeho výhody začal využívat již během letošního léta.
Pokud hledáte řešení, které by zefektivnilo vaše obchodní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.