Aplikace, kterou jsme dodali jednomu z největších internetových prodejců v Evropě, sjednotila a zjednodušila řízení interních procesů v jednotlivých společnostech skupiny tohoto prodejce. Zavedení centrálního systému přineslo detailnější přehled o realizovaných objednávkách a o čerpání rozpočtů oddělení. Management zároveň získal moderní nástroj, díky kterému dokáže plánovat další byznys aktivity.
Před začátkem naší spolupráce ve skupině neexistoval centrální systém, který by sloužil k jednotné správě interních procesů. Celý schvalovací proces interních objednávek probíhal zejména prostřednictvím e-mailů, telefonátů a v papírové podobě.
Neproduktivní výměna důležitých informací nebyla žádoucí z hlediska časové a administrativní zátěže zaměstnanců. Pro management bylo postupem času náročné udržet si přehled nad přibývajícími objednávkami a čerpáním rozpočtů jednotlivých společností.
Vedení se proto rozhodlo zefektivnit řízení interních procesů, a tím zajistit členům skupiny větší komfort při jejich spravování.
V úvodní fázi projektu jsme u zákazníka provedli Proof of Concept (PoC). Zmapovali jsme aktuální situaci, vybrali jsme nejvhodnější technologii a nastavili detailnější plán projektu. Zákazník již historicky využíval Microsoft Office 365, díky čemuž bylo možné nové řešení postavit na platformě Microsoft Power Apps. Jako konektor na Power Apps se v tomto případě využila platforma Microsoft SharePoint.
Dodaná aplikace zefektivnila řízení interních procesů týkajících se objednávání zboží a služeb od dodavatelů mezi společnostmi ve skupině. Online aplikace podpořila digitální transformaci celé skupiny.
Řešení přináší:
Jednotný systém pro tvorbu interních objednávek
Online úložiště faktur
360 stupňový pohled na celý schvalovací proces
Zavedení procesních workflows
Kontrola čerpání rozpočtů
Přístup k datům
Zákazník získal vďaka riešeniu tieto benefity
1. Centrální nástroj zefektivňující interní procesy.
2. Cloudové řešení optimalizovalo proces komunikace spojené s objednáváním a schvalováním zboží a služeb – umožnilo schvalovat jednotlivé žádanky a vytvářet rozpočty rámcových objednávek, generovat a odesílat objednávky pod unikátním číslem přímo z aplikace bez nutnosti nadbytečné e-mailové komunikace.
3. Detailnější přehled o realizovaných objednávkách.
4. Propojení objednávek a účetních dokladů na jednom místě a možnost přehledně zobrazovat došlé účetní dokumenty.
5. Jednodušší proces fakturace. Vyúčtování faktury a zpracování účetních dokladů probíhá na základě informací z detailu faktury a žádanky.
Díky agilnímu přístupu řízení projektu měl zákazník k dispozici průběžný pohled na stav projektu a na výsledky jednotlivých sprintů.
Pokud se chcete dozvědět více o dodaném řešení, stáhněte si případovou studii.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.