Aplikace, kterou jsme ve spolupráci s naší mateřskou společností Soitron dodali Internet Mall, sjednotila a zjednodušila řízení některých interních procesů. Zavedení centrálního systému přineslo detailnější přehled o realizovaných objednávkách a fakturách. Management zároveň získal moderní nástroj, díky kterému dokáže řídit náklady.
Před začátkem naší spolupráce v Internet Mall neexistoval centrální systém pro řízení indirect objednávek a faktur. Celý schvalovací proces indirect objednávek probíhal zejména prostřednictvím e-mailů, telefonátů a v papírové podobě. Neproduktivní výměna důležitých informací nebyla žádoucí z hlediska časové a administrativní zátěže zaměstnanců. Pro management bylo postupem času náročné udržet si přehled nad přibývajícími objednávkami a fakturami.
Vedení se proto rozhodlo zefektivnit řízení objednávek a faktur, a tím zajistit zaměstnancům větší komfort při jejich spravování.
„Online aplikace odbourala nadbytečnou administrativní zátěž spojenou s tvorbou objednávek. Přinesla transparentnost, zautomatizovala a zefektivnila proces nákupu i zpracování faktur. Digitalizaci tohoto interního procesu vnímáme jako velký posun vpřed, ve kterém chceme pokračovat.“
– Jiří Babický, Head of Procurement
V úvodní fázi projektu jsme u zákazníka provedli Proof of Concept (PoC). Zmapovali jsme aktuální situaci, ve spolupráci se zákazníkem jsme vybrali nákladově nejefektivnější technologii a nastavili detailnější plán projektu. Zákazník již historicky využíval Microsoft Office 365, díky čemuž bylo možné nové řešení postavit na platformě Microsoft Power Apps. Jako konektor na Power Apps se v tomto případě využila platforma Microsoft SharePoint.
Řešení zefektivnilo řízení indirect objednávek a faktur. Online aplikace podpořila digitální transformaci společnosti. Odbourala nadbytečnou administrativní zátěž spojenou s tvorbou interních objednávek. Proces schvalování žádanek se výrazně zkrátil, což má vliv na rychlejší vyřízení objednávek jednotlivých oddělení.
Aplikace je primárně určena pro indirect objednávky a využívají ji převážně oddělení nákup, právní oddělení, finanční oddělení a členové představenstva. Zavedení aplikace přineslo detailnější přehled o realizovaných objednávkách na zboží a služby.
Díky agilnímu přístupu řízení projektu měl zákazník k dispozici průběžný pohled na stav projektu a na výsledky jednotlivých sprintů. Další rozvoj řešení přinese kontrolu čerpání rozpočtů, díky čemuž management získá podrobný přehled o čerpání rozpočtů jednotlivých oddělení.
Podrobnější informace o celém projektu se dočtete v naší případové studii.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.