Změnili jsme „šaty“, ale stále jsme to my! Modernizace značky Millennia navazuje na naši novou firemní strategii, kterou jsme si definovali ještě loni v létě. Nový design proto podporuje přirozený vývoj směrování naší společnosti. Přetavil se do všech našich materiálů a přinesl nám i nový web.
Poslední aktualizace naší web stránky se udála v roce 2016. Za ten čas jsme díky mnoha zkušenostem získali nový pohled na byznys. Zároveň minulý rok byl pro nás 20. rokem na trhu, v kontextu čehož jsme se také zamysleli nad naší vizí do dalších let.
Tak jak se technologie a procesy neustále vyvíjejí, mění se i očekávání zákazníků a jejich požadavky na kvalitu. Jako IT odborníci, kteří pomáhají jiným společnostem v jejich digitální transformaci, přirozeně reagujeme na změny kolem nás. Právě proto jsme se rozhodli pro oživení značky a sjednocení komunikačních prvků ve všech kanálech.
V našem případě nešlo jen o kosmetické zkrášlení webu, ale také o přepracování celkové brand identity Millennia, díky čemuž jsme se ještě více přiblížili k našim zákazníkům.
Na začátku celého procesu jsme si udělali tzv. interní audit, kde jsme si potvrdili, jak nadále chceme komunikovat vůči zákazníkům, které hodnoty považujeme za nejdůležitější či jaký je celkový cíl tohoto úsilí.
Stavíme na tom nejpodstatnějším
Nic jsme nenechali náhodě a s našimi požadavky jsme se obrátili na agenturu, která navrhla náš nový komunikační prvek. Tvoří ho barevně odlišeny vertikálně bloky vyskládané do tvarů, jejichž prostřednictvím komunikujeme, že naše služby jsou chybějícím článkem firem.
Při návštěvě naší webové stránky nám záleží na dobré zákaznické zkušenosti a jednoduché struktuře pro uživatele. Těší nás, že naše služby využívají přední společnosti na slovenském i českém trhu, proto jsou reference našich zákazníků a projekty, které jsme díky nim realizovali, nosným prvkem komunikace. Představují pro nás nejdůležitější měřítko toho, kam se Millennium za ty roky posunulo.
Dnes, když máme za sebou první výsledky několik měsíční práce, víme, že naše úsilí mělo své opodstatnění. Nový design sjednotil grafické prvky, které časem ztrácely na atraktivitě. Rovněž jsme posílili přehlednost webu, a tak se jeho návštěvníci mohou dostat k relevantním informacím ihned nebo jen na pár kliků.
S novými prvky se kromě naší web stránky potkáte i na sociálních sítích Facebook a LinkedIn. Proměnou prošly i interní materiály, které využíváme při každodenní komunikaci se zákazníky.
Z nového designu se velmi těšíme. Věříme, že vás náš moderní styl také osloví. 😊