Digitální marketing a s ním související automatizace marketingu se dostává stále více do hledáčku mnoha společností jako nástroj pro efektivnější oslovování klientů.
Dokázat oslovit ty správné zákazníky, ve správném čase a se správnou nabídkou je dnes výzvou pro mnoho společností. Zákazníci jsou stále náročnější, informovanější, v záplavě dostupných možností mnohem více srovnávají a vybírají. Přitom ne vždy rozhoduje jen cena produktu, ale i celkový dojem klienta z formy oslovení, komunikace, či vnímání značky jako takové. Tyto faktory umí firmy ovlivnit personalizací a lepším zacílením komunikace na své zákazníky – ideálním řešením pro dosažení těchto cílů je právě nástroj marketingové automatizace.
Marketingová automatizace pomáhá firmám získat to nejdůležitější:
Společnost Millennium, jako nový partner společnosti ClickDimensions, nabízí zajímavé stejnojmenné řešení pro automatizaci marketingu. Marketingové řešení ClickDimensions je nativně integrované do CRM systému, čímž vzniká důležité kontextové propojení obchodních a marketingových dat a aktivit.
Produkt pokrývá komplexní agendu marketingových potřeb:
Zájem a potřebu řešení automatizace marketingu potvrzuje i rozrůstající se počet našich klientů, jejichž řešení ClickDimensions oslovilo a rozhodli se pro jeho nasazení – od finančních retailových institucí až po B2B prodej v průmyslu.
Stáhněte si zdarma eBook o automatizaci marketingu v anglickém jayzku a prozkoumejte všechny možnosti a výhody, které umí toto řešení přinést i Vaší firmě.