10. srpna 2014

Přinesli jsme nové CRM do Slovenské spořitelny

Největší slovenské bance jsme dodali CRM systém pro evidenci a zpracování dat o SME klientech.

Z pohledu aktiv, největší slovenská banka Slovenská spořitelna, měla potřebu řešit evidenci přibližně 18 000 svých a potenciálních SME klientů. Veškeré informace o těchto klientech, jakož i evidování vztahu s nimi byly zpracovávány náročným a neefektivním způsobem.

Klientovi jsme proto dodali nový CRM systém, který přináší plnohodnotné řešení pro řízení vztahů s firemními zákazníky SME segmentu. Pomohli jsme tím výrazně zvýšit kvalitu dat a efektivitu práce odpovědných obchodníků s klientem a zároveň snížit provozní náklady, které souvisely s vytvářením, zpracováním a aktualizací dat z různých zdrojů.

Projekt jsme dodali v extrémně krátkém čase, od ideje až po produkční rollout v průběhu 2,5 měsíce, čímž prokazatelně dokazujeme schopnost pracovat pro naše klienty k jejich nejvyšší spokojenosti nejen co se týče kvality i samotného „time to market“ aspektu. Těšíme se, že rozšiřujeme portfolio našich bankovních klientů, v níž aktuálně máme již více než 10 slovenských a českých společností.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.