Slovenská sporiteľňa je náš dlouhodobý klient, kterému dodáváme různá řešení a služby již několik let. I díky tomu se v SLSP rozhodli, abychom jim dodali další CRM systém, který je určen speciálně pro divizi Erste Private Banking.
Privátní bankovnictví Slovenské sporitelny (EPB) má ve svém portfoliu přibližně 1500 klientů, kterým banka spravuje aktiva v hodnotě více než 800 milionů eur. Agendu, informace a různá data o klientech zpracovávali prostřednictvím několika nástrojů, MS Excel, MS Word apod. Ty nebyly navzájem propojeny a kooperace zaměstnanců byla mnohokrát komplikovaná nebo neefektivní. Nejlepší možnou cestou bylo vytvoření jednotného systému pro správu dat a dat o klientech – Customer Relationship Management (CRM).
Řešení spojilo pracovníky privátního bankovnictví prostřednictvím jednoho systému. Skončilo přeposílání různých verzí dokumentů, e-mailů, tabulek apod. Práce a kooperace zaměstnanců se zefektivnila pomocí různých, na míru přizpůsobených funkcionalit v CRM. Nyní mají všechny potřebné nástroje „pod jednou střechou“.
O dodání a nasazení CRM řešení se vyjádřil i projektový manažer Jakub Baláž:
„Privátní bankovnictví Erste Private Banking řídí vztahy s klienty již na vyšší úrovni s novou aplikací CRM Microsoft Dynamics. Tato novinka umožňuje bankéřům zaznamenávat kompletní informace o práci s klientem, jakými jsou zápisy ze schůzek, přehled o jeho aktivitách či pořádání akcí. Také přináší komplexní pohled na klienta a jeho péči a pomůže Erste Private Banking nadále zlepšovat vzájemnou spolupráci a vztahy se svými klienty.“ Jakub Baláž, SLSP – Erste Private Banking