28. října 2016

Pro společnost O2 Slovakia jsme jedním z top dodavatelů IT řešení!

Neexistuje lepší pocit, než slyšet pozitivní ohlasy za dobře odvedenou práci. Takový příjemný feedback jsme získali během kvartální snídaně přímo z úst zastupitele O2 Slovakia.

20161027_084036

Jak je již u nás tradicí, každé čtvrtletí se celá firma setkává na kvartální snídani. Kromě chutného začátku pracovního dne, který je sám o sobě velkým lákadlem k účasti, se zde prezentují výsledky ve firmě za uplynulé tři měsíce.

Nedílnou součástí této akce je i přítomnost čestného hosta v podobně našeho klienta, který se podělí o zkušenosti z dodaného řešení. Díky této zákaznické zpětné vazbě tak získáváme neocenitelný názor na spolupráci a kvalitu provedené práce.

Tento kvartál nás čekal nesmírně potěšující feedback, který přinesl pan Juraj Masaryk, Projektový Manažer ze společnosti O2 Slovakia. Z jeho úst jsme si mohli vyslechnout slova, na která jsme nesmírně hrdí:

„Kvalita práce, spolehlivost a dodržování SLA je na tak vysoké úrovni, že se v očích O2 Slovakia řadíte mezi naše top dodavatele“.

Důkazem úspěšnosti spolupráce s O2 Slovakia, jakož i úspěšnosti samotného projektu O2 SVET bylo získání ocenění Microsoft Industry Award 2014 za nejlepší cloudové řešení.

O2 Svet a Millennium

Námi dodávané řešení O2 Svet je využíváno dohromady přes 1200 uživateli a každodenně s ní přijde do styku minimálně 500 zaměstnanců. Tato znalostní databáze shromažďuje veškeré nezbytné informace, ke kterým se mohou zaměstnanci dostat buď prostřednictvím vyhledávače, nebo 3 kliknutími v systému. Pravidlem „3 clicks for everything“ se nám podařilo zkrátit čas vyhledávání informací o klientovi řádově z minut na sekundy. Přehledný reporting, který nahrazuje těžko čitelné a interpretovatelné údaje z excelu, přispívá k zřetelnému prezentování výsledků.

Zde však funkcionalita řešení Knowledge Management nekončí a v roce 2017 plánuje O2 v rámci řešení O2 SVET několik upgradů:

  • modernizace designu uživatelského prostředí
  • zavedení responzivního designu na podporu využívání platformy i přes mobilní zařízení
  • zavedení interní sociální sítě Yammer na zefektivnění komunikace

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.