8. září 2016

Pro VÚB jsme vyvinuli webovou aplikaci na zjednodušení komunikace s klientem

VÚB Privátní zóna eliminuje potřebu vícenásobné návštěvy pobočky pro klienty ze SME segmentu. Komunikace se zjednodušuje a probíhá v online prostředí.

Schvalování úvěrů je mnohdy poměrně zdlouhavý a administrativně náročný proces. Během něj se žadatel ve většině případů neobejde bez nutnosti vícenásobné návštěvy banky, aby postupně poskytl potřebné informace pro zpracování úvěru.

Pro-klientsky orientovaná VÚB banka se rozhodla eliminovat tuto nadbytečnou administrativní zátěž pro klienty ze SME segmentu. Jako výsledek rozhodnutí banky, s cílem zefektivnit a zjednodušit komunikaci s klientem, jsme pro VÚB banku vyvinuli webovou aplikaci, která nese název Privátní zóna.

Aplikácia Privátna zóna pre VÚB banku

Klient od firemního poradce obdrží přihlašovací údaje pro přístup do aplikace. Následně umí z pohodlí své kanceláře vyplněním formulářů poskytnout potřebné informace ke schválení žádosti o úvěr.

Aplikace se bude rozšiřovat o další, pro banku důležité, funkcionality a z dlouhodobého hlediska povede ke zvýšení komfortu a spokojenosti nejen pro stranu klienta, ale i  pro zaměstnance banky.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.