18. listopadu 2020

Prodej v Heineken Slovensko pod drobnohledem díky Power BI

Heineken Slovensko vidí přidanou hodnotu v modernizaci informačních systémů, které procházejí digitalizací. V roce 2016 jsme ve společnosti implementovali Microsoft Dynamics 365, který postupně rozšiřujeme o nové funkcionality. Díky tomuto rozvoji začali na tvorbu reportů využívat i analytický nástroj Microsoft Power BI.

Power BI slouží k analýze dat, ze kterých je možné vytvořit přehledný reporting. Ve společnosti Heineken Slovensko vizualizuje klíčová data a přináší širší pohled na vyhodnocení prodeje přes zákaznické call centrum. Zároveň se využívá i při měření úspěšnosti prodeje jednotlivých telefonních operátorů.

Pomocí Power BI se ve společnosti Heineken Slovensko vizualizují tyto údaje:

  • hodnota prodaného zboží s obaly (s DPH) a bez obalů (s DPH);
  • jaké bylo cílení na prodej (průměrný měsíční prodej vs. požadovaný měsíční prodej);
  • počet unikátních zákazníků na denní bázi s objednávkou;
  • výkon jednotlivých telefonních operátorů vůči celkovému prodeji;
  • průměrný počet položek na objednávku a dodávku.

Jednotlivé údaje lze filtrovat podle uživatelů, regionů a skladů.

Heineken_Power BI

Budoucí rozvoj

Heineken Slovensko uvažuje do budoucna i o rozvoji Power BI, který přinese komplexnější pohled na provedené telefonické hovory a další aktivity telefonických operátorů.

Reporty se rozšíří o tyto údaje:

Telefonické hovory

  • celkový a průměrný počet hovorů na zákazníka;
  • množství přijatých a nepřijatých hovorů;
  • celkový počet jedinečných volaných zákazníků – odchozí hovory;
  • celkový počet jedinečných přijatých hovorů od zákazníků;
  • průměrný čas hovorů.

Aktivity

  • celkový počet provedených aktivit (např. objednávka, reklamace, vytvoření stížnosti, atd.);
  • rozdělení aktivit a jejich počty;
  • průměrný počet aktivit na zákazníka a jejich bližší dělení;
  • průměrné časy aktivit a jejich bližší dělení.

Implementací Power BI získala společnost Heineken Slovensko větší přehled o prodejních aktivitách zákaznického centra, což má vliv na jednodušší vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti telefonických operátorů.

Projekt byl řízen agilní metodologií. Implementován byl v úzké spolupráci se zákazníkem v trvání 2 týdnů.

Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.