Heineken Slovensko vidí přidanou hodnotu v modernizaci informačních systémů, které procházejí digitalizací. V roce 2016 jsme ve společnosti implementovali Microsoft Dynamics 365, který postupně rozšiřujeme o nové funkcionality. Díky tomuto rozvoji začali na tvorbu reportů využívat i analytický nástroj Microsoft Power BI.
Power BI slouží k analýze dat, ze kterých je možné vytvořit přehledný reporting. Ve společnosti Heineken Slovensko vizualizuje klíčová data a přináší širší pohled na vyhodnocení prodeje přes zákaznické call centrum. Zároveň se využívá i při měření úspěšnosti prodeje jednotlivých telefonních operátorů.
Pomocí Power BI se ve společnosti Heineken Slovensko vizualizují tyto údaje:
- hodnota prodaného zboží s obaly (s DPH) a bez obalů (s DPH);
- jaké bylo cílení na prodej (průměrný měsíční prodej vs. požadovaný měsíční prodej);
- počet unikátních zákazníků na denní bázi s objednávkou;
- výkon jednotlivých telefonních operátorů vůči celkovému prodeji;
- průměrný počet položek na objednávku a dodávku.
Jednotlivé údaje lze filtrovat podle uživatelů, regionů a skladů.
Budoucí rozvoj
Heineken Slovensko uvažuje do budoucna i o rozvoji Power BI, který přinese komplexnější pohled na provedené telefonické hovory a další aktivity telefonických operátorů.
Reporty se rozšíří o tyto údaje:
Telefonické hovory
- celkový a průměrný počet hovorů na zákazníka;
- množství přijatých a nepřijatých hovorů;
- celkový počet jedinečných volaných zákazníků – odchozí hovory;
- celkový počet jedinečných přijatých hovorů od zákazníků;
- průměrný čas hovorů.
Aktivity
- celkový počet provedených aktivit (např. objednávka, reklamace, vytvoření stížnosti, atd.);
- rozdělení aktivit a jejich počty;
- průměrný počet aktivit na zákazníka a jejich bližší dělení;
- průměrné časy aktivit a jejich bližší dělení.
Implementací Power BI získala společnost Heineken Slovensko větší přehled o prodejních aktivitách zákaznického centra, což má vliv na jednodušší vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti telefonických operátorů.
Projekt byl řízen agilní metodologií. Implementován byl v úzké spolupráci se zákazníkem v trvání 2 týdnů.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.