Heineken Slovensko vidí přidanou hodnotu v modernizaci informačních systémů, které procházejí digitalizací. V roce 2016 jsme ve společnosti implementovali Microsoft Dynamics 365, který postupně rozšiřujeme o nové funkcionality. Díky tomuto rozvoji začali na tvorbu reportů využívat i analytický nástroj Microsoft Power BI.
Power BI slouží k analýze dat, ze kterých je možné vytvořit přehledný reporting. Ve společnosti Heineken Slovensko vizualizuje klíčová data a přináší širší pohled na vyhodnocení prodeje přes zákaznické call centrum. Zároveň se využívá i při měření úspěšnosti prodeje jednotlivých telefonních operátorů.
Pomocí Power BI se ve společnosti Heineken Slovensko vizualizují tyto údaje:
Jednotlivé údaje lze filtrovat podle uživatelů, regionů a skladů.
Heineken Slovensko uvažuje do budoucna i o rozvoji Power BI, který přinese komplexnější pohled na provedené telefonické hovory a další aktivity telefonických operátorů.
Reporty se rozšíří o tyto údaje:
Telefonické hovory
Aktivity
Implementací Power BI získala společnost Heineken Slovensko větší přehled o prodejních aktivitách zákaznického centra, což má vliv na jednodušší vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti telefonických operátorů.
Projekt byl řízen agilní metodologií. Implementován byl v úzké spolupráci se zákazníkem v trvání 2 týdnů.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.